Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 26.10.12 (Pe)

<< < (6/15) > >>

baldie:
Foster oli ihan hyvä ja hyökkäskin välillä, kun hyökkääjät ei saanu mitään aikaseks. Kyllä on kuraa peli, hauska kuulla taas Rautakorven anaalilyysit pelistä.

makelvel:
Siis voi herranjumala! En nähnyt peliä, mutta alkaa näyttää todella huolestuttavalta. On vaikee saada itseluottamusta enää takaisin kun ei  tuu onnistumisia. Onneks lähden viikoks kauas pois Suomesta, niin voin unohtaa hokin hetkeks!

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Lokakuu 26, 2012, 19:55:26 ---Foster oli ihan hyvä ja hyökkäskin välillä, kun hyökkääjät ei saanu mitään aikaseks. Kyllä on kuraa peli, hauska kuulla taas Rautakorven anaalilyysit pelistä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä voin kertoa Rautakorven sanat jo nyt:
Ylivoima oli hyvää. Alivoima oli hyvää. Vastustaja sai pari halpaa maalia. Hyvin jaksettiin painaa loppuun asti, kyllä joukkue kunnossa on.

Mulla alkaa oleen mitta täynnä.

passivemonkey:
Samaa paskaa illasta toiseen. Olin aikalailla varma taannoisen Saipa-matsin jälkeen, että se oli pohjakosketus, mutta nyt tuli kyllä oikein kunnon karille rysäytys. Hyi helv.. mitä sontaa Tappara tällä hetkellä tarjoilee yleisölle. Luulin että Rautakorpi olisi saanut tämän porukan pelaamaan, mutta kun koko ajan mennään alaspäin niin alkaa jo peko hiipimään puseroon siitä, että onko se meidän-peli nyt niin ihan tämän päivän kiekon tasalla. Jos joku löytää tästä pelistä jotain hyvää Tapparan osalta, niin kerro ihmeessä mitä sieniä syöt..

himmmaaa:
jyppi lyö huomenna kaksnumeroiset tauluun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta