Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 20.10.12 (La)

<< < (2/10) > >>

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Lokakuu 19, 2012, 23:16:23 ---Juu hyvä idea. Ja eikö vastustajalle voitaisi laittaa joku satunnainen katsoja maalivahdiksi niin olisi Tapparankin hyökkääjillä jotkut mahdollisuudet osua.

--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti joukkue ei lähde illan peliin tuollaisella asenteella kuitenkaan. Nokka kohti tuulta ja uutta koukkuun, kyllä se siitä kääntyy...

67:
Minä ajattelin eilen ihan vakavissani, että lähtisin ajamaan reilu 400 km tämän ottelun takia. Vaimon viisauden ja viimeistään eilisen pelin perusteella päätökseni vahvistui. En vaan jaksa enää ajella takaisin pelistä sillä harmituksen määrällä jolla olen jo usein joutunut palamaan kotiin. Seuraavan ottelun käyn katsomassa vasta sitten kun Tappara on voittanut vähintään 5 ottelua peräkkäin, ugh olen puhunut.

tapparafaniii:
Eli tänään jatketaan suurin piirtein samalla kokoonpanolla kuin eilenkin. Yksi muutos on kuitenkin tehty ja se tietää sitä että Jyrkkiö on tänään katsomossa. Ja kaukalossa nähdään Kalle Kaijomaa.

4_TRA:
Kaijomaan peluutus ihan ok mutta millä perusteella Jyrkkiö vilttiin. Ei ymmärrä... Mäntylä-Aalto parivaljakosta olisin ennemminkin viltittänyt.
Ja sitten tuo seikkaileva satunnaistorjuja tolppien välissä.

Rautakorpi, prkles, nyt pitää reagoida ja toimia hiukan radikaalimmin!

Bouma:
En osaa uskoa voittoon. Petu availee omasta päästä kavereita läpiajoihin koko ajan ja lukemat on rumat pelin jälkeen. Herätystä kaipaa tämä joukkue mutta se herääminen uuteen päivään ei tapahdu tänään vielä Turussa. Kaijomaa.... Miks....? Turkuun piti lähteä katsoon peliä mutta onneksi säästin nekin rahat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta