Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-SaiPa 19.10.12 (Pe)

<< < (3/14) > >>

Hooligan:
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Sija 12 tämän päivän jälkeen. Kohta ei enää selitykset auta, että kevättä varten reenattu... Eipä toi sijoitus oo juuri mihinkään muuttunu muutamasta viime kaudesta. Toivottavasti jollain kohtaa alkais kulkemaan. En nyt kyllä Rautakorvelta ja tältä nykyrosterilta ihan näin surkeeta alkukautta oottanut..  ::)

soosi:
Jällen yksi peli, joka oli täysin voitettavissa, mutta pelattiin sellaista p##, että että.

Iso peli pukukoppiin ja kukin pelaaja katsoo siihen; tuolla se vika on.

Kadg:
Varmaan puolet pelistä kiekoteltiin pakeilla meidän sinisen ja maalin välissä. SaiPa katkaisi 90% näistä hyökkäyksiin lähdöistä ja monessa sai itse paremmat paikat. Ainoat toimivat oli sitten heitto päätyyn ja perään, kun muuta ei keksittykään. Hyökkäyskuvioita ei tunnu olevan, Connolly ja Koskiranta erottui ehkä parhaimmiksi tänään mutta vaisua touhua. Palo, into, luovuus aivan kateissa. Peli ehkä näyttää jotenkin meidän hallinnalta koska kiekko on meidän pakeilla aika kauan aina ennen kuin lähdetään hyökkimään. Huolestuttaa se, että SaiPakaan ei ollut mikään hyvä tänään, mutta turpiin vain tuli.

Ja YV. En jaksa edes puhua siitä.

Jarzo:
Tuo jalkojen totaali " puutuminen " on kyllä yllättävää, liike aivan persesstä ja ajatuksenkulku myös...

Ekku#73#:
Jollekkin nyt kenkää ja äkkiä tai näitten pelien kattominen loppuu jo telkkaristakin.
***** kun ei ole JÄRJEN hiventäkään tapparan pelissä. Virkamiehiä kaikki.
Kertokaa nyt mulle mikä on tapparan pelikirjan idea kun se ei mulle aukea.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta