Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 05.10.12 (Pe)

<< < (4/16) > >>

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Lokakuu 05, 2012, 11:36:37 ---Tänään nähdään se mitä osa faneista on jo pitkään odottanut! Ahtola pelaa Koskirannan rinnalla ja Connolly kolmosessa. Ei tämä tietysti välttämättä ole hyvä muutos, mutta nyt sitä vihdoin kokeillaan.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mikä on lähteesi, mutta jos näin niin tykkään ainakin paperilla! Toivottavasti vielä matsinkin jälkeen...

jukka823:
Näytti olevan Tuohimaa Jokereilla maalissa. Itse olen todella tyytyväinen tuohon ykkösen muutokseen :)
Toivottavasti Jokereillä tuntuu väsy eilisen pelin takia. Tappara hoitaa :)

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Lokakuu 05, 2012, 11:41:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Lokakuu 05, 2012, 11:36:37 ---Tänään nähdään se mitä osa faneista on jo pitkään odottanut! Ahtola pelaa Koskirannan rinnalla ja Connolly kolmosessa. Ei tämä tietysti välttämättä ole hyvä muutos, mutta nyt sitä vihdoin kokeillaan.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mikä on lähteesi, mutta jos näin niin tykkään ainakin paperilla! Toivottavasti vielä matsinkin jälkeen...

--- Lainaus päättyy ---

Facebookissa näin kerrottiin ainakin:)
Tätä itsekin olen odottanut ja nyt saadaan vastaus, tuleeko siitä mitään  :)

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Lokakuu 05, 2012, 11:48:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Lokakuu 05, 2012, 11:41:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Lokakuu 05, 2012, 11:36:37 ---Tänään nähdään se mitä osa faneista on jo pitkään odottanut! Ahtola pelaa Koskirannan rinnalla ja Connolly kolmosessa. Ei tämä tietysti välttämättä ole hyvä muutos, mutta nyt sitä vihdoin kokeillaan.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mikä on lähteesi, mutta jos näin niin tykkään ainakin paperilla! Toivottavasti vielä matsinkin jälkeen...

--- Lainaus päättyy ---

Facebookissa näin kerrottiin ainakin:)
Tätä itsekin olen odottanut ja nyt saadaan vastaus, tuleeko siitä mitään  :)

--- Lainaus päättyy ---

Joo nyt on näemmä ilmestyny, tais olla 51:lla jotain sisäpiirin tietoo kun tuohon aikaan ei ollu viel missään mitää kun ton kirjotti. :) Mutta hyvä näin, toimii se sitten tahi ei, mutta ei tarvi ainakaan täällä sitten meikäläisten päivitellä kun ei kokeilla. ;)

Luottavaisin mielin illan matsiin, johon on kyllä hemmetin hyvin menny lippuja Lippupalvelun kartan mukaan. Näkisin, että on selkeesti enemmän menny paikkoja kun viikko sitten samoihin aikoihin paikallismatsiin. Taitaa semmonen 6000-7000 katsojaa tulla tänään, jos ei, niin kyllä on pettymys!

Harald:
Tappara tänään:

21 Jerry Ahtola - 40 Jarno Koskiranta - 74 Antti Erkinjuntti
17 Ville Nieminen - 16 Aleksander Barkov - 25 Henrik Haapala
 61 Chris Connolly- 85 Jussi Makkonen - 38 Sami Venäläinen
27 Elmeri Kaksonen - 28 Jarkko Malinen - 81 Jukka Peltola

6 Pekka Saravo - 83 Teemu Aalto
56 Kalle Kaijomaa - 18 Tuukka Mäntylä
9 Juha Leimu - 12 Markus Kankaanperä

Viimeinkin katsomovalmentajia on kuunneltu ja Ahtolan ja Connollyn paikkoja vaihdettu. Pidän tästä muutoksesta.

58 Pekka Tuokkola
(77 Juha Metsola)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta