Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 28.09.12 (Pe)

<< < (6/16) > >>

Rouhija:
Ei valmennus tosiaan ainakaan tee mitään pikaisia/hätäisiä muutoksia kokoonpanoon 8)

Toivottavasti nyt voitettaisiin, se olisi elintärkeää itseluottamuksen saamiseksi takaisin.
Tää peli on kuitenkin paljon pääkopasta kiinni.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Syyskuu 28, 2012, 12:27:28 ---Kova luotto on että tänään peli aukeaa! Nyt kunnolla naapureita kuokkaan ja innolla kohti seuraavaa viikkoa. Hyvä vaan ettei kokoonpanoon mitään älyttömiä paniikki ratkaisuja tehty, Jos Tukka luottaa tähän kokoonpanoon luotan minäkin!

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä ainakin aivan päinvastaset fiilingit, ketjut pysyy edelleen lähes samoina, ainoa isompi muutos että Venäläinen tuomassa energiaa kolmoseen, mutta kaiken tärkein osa eli ykkösketju saa jatkaa edelleen samassa formussa. En tykkää.

Jos Ilves tekee ekan maalin niin hävitään, mutta jos Tappara tekee ekan, niin voi kumpi vaan voittaa. Henkimaailman juttuja.

Luulin että Rautakorven aikana loppuu omissa pelleily ja homma on jämäkkää heti alusta asti, mutta tuosta ei ole viitteitä kun Kärppäpeli. Jotenkin olen kypsynyt tilapäisesti Tapparan touhuun, kai se innostus taas tulee kun peli alkaa näyttään siltä että ukot haluaa voittaa.

Justjoo:
Voisi kokeilla Ahtolaa Erkinjuntin paikalle. Jerry menee ihan hukkaan Makkosen rinnalla. EJ-Makkonen-Venu oli viimevuotinen ykkösekenttä. Stadin sohvavalmentajan mitätön mielipidehän tää vaan....

Betonileuka:
Paljon on kommentteja kirvoittanut viimeaikoina Tapparan muuttumattomat kokoonpanot. Itse en tekisi kuin yhden muutoksen, eli vaihtaisin Venun ja Kaksonen paikkoja keskenään. Venu raastamaan Malisen kanssa neloseen (toiminut hyvin) ja Kaksonen tuomaan juonikkuutta ja pelintekoa Makkosen ketjuun.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Betonileuka - Syyskuu 28, 2012, 12:52:34 ---Paljon on kommentteja kirvoittanut viimeaikoina Tapparan muuttumattomat kokoonpanot. Itse en tekisi kuin yhden muutoksen, eli vaihtaisin Venun ja Kaksonen paikkoja keskenään. Venu raastamaan Malisen kanssa neloseen (toiminut hyvin) ja Kaksonen tuomaan juonikkuutta ja pelintekoa Makkosen ketjuun.

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu. itsellekkin pisti silmään tuo. Luulisi että Kaksonen kiekollisempana pelaajana sopisi hyvin tuohon Makkosen vierelle. Tosin Venu ollut todella hyvä alkukaudesta joten vastuun lisääminen ei minua haittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta