Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketutusketju

<< < (58/60) > >>

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Huhtikuu 26, 2015, 13:53:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jaukki - Huhtikuu 26, 2015, 13:18:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jopi - Huhtikuu 26, 2015, 11:56:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 26, 2015, 09:54:42 ---Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

--- Lainaus päättyy ---

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.

--- Lainaus päättyy ---
Itse kun lähdin eilen ulos rauhoittumaan niin hetihän sieltä tulee tuttu HIFK-fani vastaan huutaen "Ei Kannua Manseen!". Voi morjes...

--- Lainaus päättyy ---
Ite lähin wanhasta postista niin jonku elämän kovan koulun käyny punkkari kärppäläinen alko huuteleen autosta, kyllä sai kuulla sekin rotta kunniansa, hetken olin jo et "nyt saan turpaan" :D Otti siis kaaliin kun huuteli ettei pärjätä ostojoukkueella.

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän. Mutta huonoja voittajia löytyy aina. Pääviesti kärppäleiristä on silti ollut ihan ihailtava.

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Huhtikuu 26, 2015, 14:01:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Huhtikuu 26, 2015, 13:53:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jaukki - Huhtikuu 26, 2015, 13:18:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jopi - Huhtikuu 26, 2015, 11:56:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 26, 2015, 09:54:42 ---Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

--- Lainaus päättyy ---

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.

--- Lainaus päättyy ---
Itse kun lähdin eilen ulos rauhoittumaan niin hetihän sieltä tulee tuttu HIFK-fani vastaan huutaen "Ei Kannua Manseen!". Voi morjes...

--- Lainaus päättyy ---
Ite lähin wanhasta postista niin jonku elämän kovan koulun käyny punkkari kärppäläinen alko huuteleen autosta, kyllä sai kuulla sekin rotta kunniansa, hetken olin jo et "nyt saan turpaan" :D Otti siis kaaliin kun huuteli ettei pärjätä ostojoukkueella.

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän. Mutta huonoja voittajia löytyy aina. Pääviesti kärppäleiristä on silti ollut ihan ihailtava.

--- Lainaus päättyy ---
Jep saisivat OSA faneista ottaa oppia esim. Kärppä-pelaajilta. Iso kummarrus jälkimmäisille ja onnittelut mestaruudesta.

juti fan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jopi - Huhtikuu 26, 2015, 11:56:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 26, 2015, 09:54:42 ---Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

--- Lainaus päättyy ---

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.

--- Lainaus päättyy ---
Aivan sama mullakin. Itseä ei niin paljon harmittanut edes koko häviö, koska olin etukäteen varautunut kaikkeen. Mutta kyrsii noi "kärppäfanit" jotka ei katso peliäkään kauden aikana ja tulee sitten heti vinoilemaan sellaselle jonka tietää olevan Tappara-fani. Kun ei jaksaisi näitä kuunnella.

mv1:

--- Lainaus käyttäjältä: juti fan - Huhtikuu 26, 2015, 14:39:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jopi - Huhtikuu 26, 2015, 11:56:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 26, 2015, 09:54:42 ---Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

--- Lainaus päättyy ---

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.

--- Lainaus päättyy ---
Aivan sama mullakin. Itseä ei niin paljon harmittanut edes koko häviö, koska olin etukäteen varautunut kaikkeen. Mutta kyrsii noi "kärppäfanit" jotka ei katso peliäkään kauden aikana ja tulee sitten heti vinoilemaan sellaselle jonka tietää olevan Tappara-fani. Kun ei jaksaisi näitä kuunnella.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän vahva sama! Itsekin tunnen monen monta kärppä"fania", jotka taas finaalien aikaan aktivoituvat. Voiton jälkeen he ovat ensimmäisenä lällättelemässä minulle, lällällää mv1, Tappara se taas hävis, kärpät on PARAS!!!1!1!!
Tiedän ettei pitäisi välittää, mutta minkäs teet? Ihon alle menee ja lujaa!😢

Melu:
Jos finaalit olisi ollut yhdestä poikki, niinkun mm finaalitkin Tappara olisi mestari!!!!
Lohduttele itseesi sillä v.i.t.t.u !!!!  Tai kaikki sarjat...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta