Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketutusketju

<< < (48/60) > >>

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Huhtikuu 01, 2015, 21:30:12 ---Niinimaa on rasittavin, läpinäkyvin ja väsynein hahmo kaikista. Ylivoimaisesti. Lisäksi mua *********, kun selostajat hehkuttaa yliampuvasti maalien syntyä. Vaikka tekisi niin molempien joukkueiden kohdalla. Jos oma joukkue on fiiliksissä, ei se paljoa sitä fiilistä nosta. Jos toinen joukkue tekee, se lähinnä nostaa ärsytyskerrointa.

--- Lainaus päättyy ---

selostaja, joka ei selosta maalia yliampuvasti, jota pidetään usein jääkiekko-ottelun tärkeimpänä hetkenä ja pelin kannalta merkittävimpänä hetkenä ei oo hirveän kauaa selostajana töissä. Maalithan on se suola ja ihan samalla tavalla selostaja tuo siinä persoonaansa esille. Aivan samalla tavalla yleisö pomppaa pelissä pystyyn, kun maali tulee. Ihmeellistä kyllä, että nämä jotain ärsyttää / *****taa. Sanoisin, että ehkä seuraa sitten väärää lajia tai olis paras seurata jääkiekkoa ilman ääniä, jos tuollainen ärsyttää.

Toihan on melkein jo luokkaa, että maalisummerit tarttis kieltää, kun ne varmaan ärsyttää jotakin. Mua esim. ärsyttää toi JYPin hirveä renkutus. Pitäisi ottaa pois.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 01, 2015, 19:18:27 ---Porukalla Neloselle palautetta, jos vaikka vaikuttaisi

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen laittanut useampana vuotena omalla nimelläni palautetta Ruudulle, Nelosella, Urholle tai kuka nyt ikinä oikeudet on liigalta ostanutkaan, juuri tästä aiheesta. Mutta koska olen ilmeisen yksin ristiretkelläni (niin, ehkä minunkin pitäisi vaan purra hammasta kuten suuren massankin, mutta en luonteeltani siihen pysty), vastaus on aina sama: "Saamamme palaute kommentaattoreista on voittopuolisesti positiivista. Jääkiekko on tunnepeli ja kommentaattorimmekin elävät joskus pelissä tunteella. Pyrimme toki huomioimaan kaikkien joukkueiden kannattajat. Toivotamme sinulle hyviä jääkiekonkatseluhetkiä."

Laitan palautetta taas tänä keväänä. Olisi pirun hauskaa, jos joku muukin laittaisi. Ja kuten aina, omalla nimellä.

soosi:
No minua ainakin ketuttaa se, että osalla selostajista oma selostus ja tekohauskat ilmeisen etukäteen mietityt lauseet on se tärkein juttua. Hakemalla haetaan sanontoja jotka jäisi elämään tai huudetaan kuin espanialaiset futisselostajat.

Niinimaa on kyllä oikeasti säälittävä kärppäfani.

Virveliä kainaloon:
Ruudun kommentaattoreiden taso nyt on kuitenkin selvästi korkeampaa, kuin vaikkapa Ylen kiekkokierroksella, puhumattakaan Maikkarin Tami-hassutteluista. Raskaita kuunneltavia löytyy lähinnä selostajain puolelta. Totta kai se on haastavaa hommaa jne., mutta erityisesti Ritari on todella raskas kuunneltava, sillä hän tunkee joka väliin, ellei täysin, ainakin jossain määrin epäoleellisia tilastoja. Alkio taas muuten hyvä, mutta "X:n kasvatti" on vähän raskasta toistoa. Waheeb on aika jees, varmaan se oma suosikki. Jalo kuulostaa välillä tosi väsyneeltä. Muita en nimetä osaakaan, mutta tunnistan kyllä äänestä kenen matseja selostaa. Pelsun peleissä esiintyy aina puolustaja nimeltä "Piätilä", Vaasassa huudetaan koko ajan, ja se toinen KalPan, JYPin ja SaiPan pelejä selostava kuulostaa vähän Ritarilta, mutta savolaisemmalta.

Kommentaattorit on kaikki jees, Niinimaakin on kehittynyt ja Grönman vähän rauhoittunut.

E: Korjattu typo

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Huhtikuu 01, 2015, 21:50:08 ---selostaja, joka ei selosta maalia yliampuvasti, jota pidetään usein jääkiekko-ottelun tärkeimpänä hetkenä ja pelin kannalta merkittävimpänä hetkenä ei oo hirveän kauaa selostajana töissä. Maalithan on se suola ja ihan samalla tavalla selostaja tuo siinä persoonaansa esille. Aivan samalla tavalla yleisö pomppaa pelissä pystyyn, kun maali tulee. Ihmeellistä kyllä, että nämä jotain ärsyttää / *****taa. Sanoisin, että ehkä seuraa sitten väärää lajia tai olis paras seurata jääkiekkoa ilman ääniä, jos tuollainen ärsyttää.

Toihan on melkein jo luokkaa, että maalisummerit tarttis kieltää, kun ne varmaan ärsyttää jotakin. Mua esim. ärsyttää toi JYPin hirveä renkutus. Pitäisi ottaa pois.

--- Lainaus päättyy ---
Pisteet siitä, että käytit termiä usein tärkein, kun puhuttiin maalin synnystä. Mutta joo, yliampumisella meinaan feikkitunnelmointia. Maalin ylihehkutusta. Ei vaan toimi itselleni. En vain tykkää tunteiden tekohengityksestä tai päälleliimatusta intoilusta. It's like making love to a beautiful woman. Ja kyllä, vieraspelit katson pääasiassa ilman ääniä, kotipelit sitten paikanpäällä. Nyt poffeissa olen äänet pitänyt, kun olen TV: kautta katsonut.

Joskus lähetin toivetta Neloselle, että ottelut olisi mahdollista katsoa ilman selostusta. Ei pitäisi olla teknisesti mahdotonta tai vaikeaa, jos osaa. Luultavasti päädyin heidän ilmoitustaululleen typeränä esimerkkiviestinä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta