Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketutusketju

<< < (39/60) > >>

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 03, 2013, 21:32:10 ---Ei Soosi, ei. Ihan oikea rangaistus. Nuo junnujen elämäntavat on kiekon suurimpia ongelmia tai uhkakuvia. Tuommonen pitää saada kitkettyä pois keinolla millä hyvänsä.
Olen ollu junnujen kanssa kauan, ja olen asiastani täysin varma.

--- Lainaus päättyy ---

Juu tuo nuuska on nykyään sellainen ongelma myös nuorten kiekkoilussa että sitä on enää vaikea saada kitkettyä pois. Nyt kiinni jäi n.10% ryhmästä, mutta tosiasiassa ainakin 95% tuosta porukasta käyttää "mustaa kultaa". Sen verran tiedän minäkin kiekkopiirien asioista.

Messi:
Tottakai siellä käyttää moni, (ei kuitenkaan ihan 95%) eikä ne pojat mitään kokeilleet, ne vaan jatkoi käyttöä, vaikka oli tärkeä leiri ja varmaan tiesivät, mikä seuraus on kiinnijäämisestä. Minun mielestä on ihan turhaan PUOLUSTELLA poikia sillä, että muutkin käyttävät.
Tuommonen asenne pahentaa vain tilannetta. Ei nuuskan käyttöä 14-vuotiaana voi MITENKÄÄN puolustella.

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 03, 2013, 22:01:00 ---Tottakai siellä käyttää moni, (ei kuitenkaan ihan 95%) eikä ne pojat mitään kokeilleet, ne vaan jatkoi käyttöä, vaikka oli tärkeä leiri ja varmaan tiesivät, mikä seuraus on kiinnijäämisestä. Minun mielestä on ihan turhaan PUOLUSTELLA poikia sillä, että muutkin käyttävät.
Tuommonen asenne pahentaa vain tilannetta. Ei nuuskan käyttöä 14-vuotiaana voi MITENKÄÄN puolustella.

--- Lainaus päättyy ---

En nyt tiedä sanoinko asiani epäselvästi vai..? En todellakaan puolusta nuuskan käyttöä. En ikinä missään tilanteessa, sillä se on yksi suurimmista vitsauksistamme. Pointti oli siis se että nyt vaan osa jäi kiinni vaikka selvästi suurin osa ainetta käyttää. Toteamus siis.

Messi:
Kiitos selvennyksestä. Se on kyllä suuri vitsaus, joka pitäisi tappaa pois. Sen verran vielä tuosta tapahtuneesta, että jos edes joku junnu lopettaa tuon tapauksen johdosta, niin hyvä.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 03, 2013, 21:32:10 ---Ei Soosi, ei. Ihan oikea rangaistus. Nuo junnujen elämäntavat on kiekon suurimpia ongelmia tai uhkakuvia. Tuommonen pitää saada kitkettyä pois keinolla millä hyvänsä. Olen ollu junnujen kanssa kauan, ja olen asiastani täysin varma.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä eli juniorikiekon isoimpia ongelmia monessa suhteessa, joka pitää saada pois. Tässä vain väärä ja epäoikeudenmukainen rangaistus. Kohdistuu kuulemma vain osaan (2 ryhmää kuudesta) leirillä pelanneista pelaajista ja teon tunnustaneisiin. Hyvä, että asia on noussut esille, tosin ei liiton toimesta vaan Iltasanomien uutisoinnista. Mielestäni hyvä rangaistus olisi ollut ko pelaajille tuo julkinen varoitus ja puhuttelu. Lisänä mahdollisesti maajoukkueille valituille sisäisenä rangaistuksena pelaamattomuus parissa pelissä. Nyt pahimmillaan osalle voi sammuttaa palon jääkiekkoon.

Itse asiaan eli nuuskaan: Mielenkiintoista on seurata, miten tähän asiaan nyt puututaan ja mitä tehdään. Nyt on mahdollisuus saada parannusta asiaan. Nollatoleranssi voisi alkaa SM-liiga ja maajoukkuepelaajista, vähintään mediassa ja pelitapahtumissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta