Kirjoittaja Aihe: Ketutusketju  (Luettu 73284 kertaa)

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #180 : Tammikuu 18, 2013, 19:52:29 »
Laitetaan nyt tänne, kun ei tonne ottelun seurantaketjuun viitti laittaa.
Ottaa erittäin rankasti päähän nämä Jokerifanit! Siis miten voi aina olla, että vastustajan maalia ennen tapahtuu juuri joku rike. Tai kaikki on aina tuomarin syytä. Ei viitsi edes mitään otteluseurantoja/sosiaalista mediaa jne. seurata, kun joka helvetin kerta sama ruikutus.

Rane

  • Vieras
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #181 : Tammikuu 18, 2013, 22:12:25 »
********* nää tammikuun "leinos" Hankinnat saatana jos ei oo vähintää 34v ja ehtoo puolen mies nii ei mitää asiaa tapparaan KUSETUSTA sanon minä ja en mene pariin seuraavaa peliin. oiskohan Harmer tai Gyori vapaana ei muutaku soittoo mikkihiirelle. Tie tapparaan on auki.

Meinaatko että Leinonen tekee hankinnat oman pään mukaan?
Hirveesti ei varmaan ole tähtistatuksella olevia pelaajia vapaana. Ja voin olla melkein 100% varma että hankintoja ei Leinonen tee yksin. Varmasti on Rautakorvella oma hyväksyntä hankintoihin, jotka sopivat pelityyliin.
Mielestäni on hyvä ottaa esim. rahallinen korvaus Ahtolasta, joka ei välttämättä ole Raurakorven ensikauden laskelmissa mukana. Dufvan hankintahan Ahtola viimekaudellakin oli. Todennäköisesti jonkin näköinen korvaus Jerrystä saatiin. Nyt tuli Ulmer tilalle, joka ei "rasita" ensi kauden rosteria, vaan "tontille" on kaavailtu jo uutta mestaruuden tekijää...

Poissa ISO KOLMONEN

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 500
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #182 : Tammikuu 18, 2013, 23:20:50 »
 :( Oli taas Virralta melkoista rutinaa Tappara sitä ja Tappara tätä, ei mikään oikein ja jokerit hyvä . mutta lopussa sekin joutu myöntämään Tapparan paremmuuden  :D

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #183 : Tammikuu 19, 2013, 05:04:04 »
:( Oli taas Virralta melkoista rutinaa Tappara sitä ja Tappara tätä, ei mikään oikein ja jokerit hyvä . mutta lopussa sekin joutu myöntämään Tapparan paremmuuden  :D
Nyt voisin taas isolla kirota sensuroituna sanoa että voi V****! Virralta tuli ihan helvetin asiantuntevaa kommenttia TAAS, jossei miellytä niin ota ne kirveslasit pois silmiltä. Ihan oikein edelleenkin kehuu silloin kun on aihetta, ja moittii silloin ku on aihetta.
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #184 : Helmikuu 03, 2013, 04:13:23 »
ketuttaa ihan huolella lukea tätä palstaa aina parin tappion jälkeen. ***** että hävettää tollanen selkärangaton itku ja uskonpuute.

Poissa KPH

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 415
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #185 : Helmikuu 27, 2013, 23:31:43 »
Ottaa päähän Saravon puolesta mailalla käsille hakkaaminen. Terve menoa divariin tai konkurssiin ipa. EI tule ikävä teitä. Voitte pelailla kooveen ja pyryn kanssa vaikka niitä kakkosen pelejä kakkos halliin.

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #186 : Helmikuu 28, 2013, 12:27:36 »
Mua ketuttaa se että jotkut sanoo rangaistuslaukausta pilkuksi! Perkule futiksessa on pilkut, ei jääkiekossa! Oppikaa se!

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #187 : Maaliskuu 03, 2013, 11:24:42 »
Media. Korpeaa lukea tuota Välimaan taklauksen voivottelua, koska media on itse se pääsyy, miksi tämä SM-liiga on tätä. Ihan sieltä syksystä asti luotu paineita liigalle järjettömillä mediahalooilla, joihin on lähtenyt mukaan presidenttiä myöden kaikki mahdolliset, tietämättömät tahot mukaan. Liigan oli pakko lähteä tähän leikkiin mukaan tekemällä jotain, että haloo laantuisi. Tehtiin linjanmuutoksia kabinetissa, joiden toteutus on mennyt päin persettä ja ymmärtäähän sen. Linjaa ei ole, huonoja tuomioita tulee joka kierroksella koska tuomareille on enemmän kuin epäselvää mitä pitää, tai mitä ei pidä viheltää. Filmaaminen on tästä eteenpäin ruokalistalla. Sitä kannattaa alkaa harjoituksissa ihan treenaamaankin, ehdottomasti! Jalkapalloa en seuraa kyseisen filmaamisen takia, eli saapa nähdä joutuuko rakkaimmasta lajista luopumaan kotoliigan osalta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2013, 11:28:08 kirjoittanut Paarma »

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #188 : Maaliskuu 03, 2013, 20:35:33 »
Ketuttaa nuuska ja kiekko.

Tässä kin monta hyvää 98 junnua on potkittu pois leiriltä ja maajoukkueesta.

Hyvä, että asiaan puututaan, mutta mielestäni ylireagoidaan SM-liigan viimeaikaisen sähläämisen vuoksi. Olisi riittänyt varoitus ja puhuttelu. Ei tässä ole varmasti saatu kiinni kaikkia nuuskaajia tai kokeilijoita leirillä.

www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288544937114.html

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #189 : Maaliskuu 03, 2013, 21:32:10 »
Ei Soosi, ei. Ihan oikea rangaistus. Nuo junnujen elämäntavat on kiekon suurimpia ongelmia tai uhkakuvia. Tuommonen pitää saada kitkettyä pois keinolla millä hyvänsä.
Olen ollu junnujen kanssa kauan, ja olen asiastani täysin varma.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #190 : Maaliskuu 03, 2013, 21:35:53 »
Ei Soosi, ei. Ihan oikea rangaistus. Nuo junnujen elämäntavat on kiekon suurimpia ongelmia tai uhkakuvia. Tuommonen pitää saada kitkettyä pois keinolla millä hyvänsä.
Olen ollu junnujen kanssa kauan, ja olen asiastani täysin varma.

Juu tuo nuuska on nykyään sellainen ongelma myös nuorten kiekkoilussa että sitä on enää vaikea saada kitkettyä pois. Nyt kiinni jäi n.10% ryhmästä, mutta tosiasiassa ainakin 95% tuosta porukasta käyttää "mustaa kultaa". Sen verran tiedän minäkin kiekkopiirien asioista.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #191 : Maaliskuu 03, 2013, 22:01:00 »
Tottakai siellä käyttää moni, (ei kuitenkaan ihan 95%) eikä ne pojat mitään kokeilleet, ne vaan jatkoi käyttöä, vaikka oli tärkeä leiri ja varmaan tiesivät, mikä seuraus on kiinnijäämisestä. Minun mielestä on ihan turhaan PUOLUSTELLA poikia sillä, että muutkin käyttävät.
Tuommonen asenne pahentaa vain tilannetta. Ei nuuskan käyttöä 14-vuotiaana voi MITENKÄÄN puolustella.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #192 : Maaliskuu 03, 2013, 22:20:43 »
Tottakai siellä käyttää moni, (ei kuitenkaan ihan 95%) eikä ne pojat mitään kokeilleet, ne vaan jatkoi käyttöä, vaikka oli tärkeä leiri ja varmaan tiesivät, mikä seuraus on kiinnijäämisestä. Minun mielestä on ihan turhaan PUOLUSTELLA poikia sillä, että muutkin käyttävät.
Tuommonen asenne pahentaa vain tilannetta. Ei nuuskan käyttöä 14-vuotiaana voi MITENKÄÄN puolustella.

En nyt tiedä sanoinko asiani epäselvästi vai..? En todellakaan puolusta nuuskan käyttöä. En ikinä missään tilanteessa, sillä se on yksi suurimmista vitsauksistamme. Pointti oli siis se että nyt vaan osa jäi kiinni vaikka selvästi suurin osa ainetta käyttää. Toteamus siis.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #193 : Maaliskuu 03, 2013, 22:29:34 »
Kiitos selvennyksestä. Se on kyllä suuri vitsaus, joka pitäisi tappaa pois. Sen verran vielä tuosta tapahtuneesta, että jos edes joku junnu lopettaa tuon tapauksen johdosta, niin hyvä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #194 : Maaliskuu 03, 2013, 23:58:59 »
Ei Soosi, ei. Ihan oikea rangaistus. Nuo junnujen elämäntavat on kiekon suurimpia ongelmia tai uhkakuvia. Tuommonen pitää saada kitkettyä pois keinolla millä hyvänsä. Olen ollu junnujen kanssa kauan, ja olen asiastani täysin varma.
Samaa mieltä eli juniorikiekon isoimpia ongelmia monessa suhteessa, joka pitää saada pois. Tässä vain väärä ja epäoikeudenmukainen rangaistus. Kohdistuu kuulemma vain osaan (2 ryhmää kuudesta) leirillä pelanneista pelaajista ja teon tunnustaneisiin. Hyvä, että asia on noussut esille, tosin ei liiton toimesta vaan Iltasanomien uutisoinnista. Mielestäni hyvä rangaistus olisi ollut ko pelaajille tuo julkinen varoitus ja puhuttelu. Lisänä mahdollisesti maajoukkueille valituille sisäisenä rangaistuksena pelaamattomuus parissa pelissä. Nyt pahimmillaan osalle voi sammuttaa palon jääkiekkoon.

Itse asiaan eli nuuskaan: Mielenkiintoista on seurata, miten tähän asiaan nyt puututaan ja mitä tehdään. Nyt on mahdollisuus saada parannusta asiaan. Nollatoleranssi voisi alkaa SM-liiga ja maajoukkuepelaajista, vähintään mediassa ja pelitapahtumissa.