Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketutusketju

<< < (35/60) > >>

Linden #16:
Totta. Ihan surkeaa valita joku Kiva-Harri. Ja apuriksi tyhjäpää polakki Valtonen. Ja joukkueesta oli varaa jättää Haapala ja Ikonen esim pois? Kuka h*lvetin Nykopp valittiin ;)

KILO:
Kyllä ketuttaa, hyvät pitkävedot kosahti TPS:n häviöön. Sitten seurailin tuota Tapparan peliä Veikkauksen kautta. Muistelisin, että siinä on joskus ollut veikkauskohde siitä, kuka tekee seuraavan maalin. No, ennen Barkovin toista "tiesin" Barkovin tekevän seuraavan maalin. No mitvit, sehän teki. No, sitten sisäinen veikkaajani sanoi, että "hei, seuraavan tekee Armia." Ja niin teki. Harmi, ettei live-vedossa (tällä kertaa?) maalintekijän arvausta ollut.

Nooooh, sitten mentiin jatkoille ja ennen jatkoaikaa "tiesin", että Tappara tekee sen maalin. Olin pistämässä viisi euroa kohteeseen, mutta rahasummaa ei jostain syystä voinut näppäimistöllä syöttää, vaan se olisi pitänyt hiirellä naputtaa 10 senttinen kerralla. En ollut naputtamassa - ja kuinka sitten kävikään.

tonselmi:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Tammikuu 16, 2013, 01:30:14 ---Kyllä ketuttaa, hyvät pitkävedot kosahti TPS:n häviöön. Sitten seurailin tuota Tapparan peliä Veikkauksen kautta. Muistelisin, että siinä on joskus ollut veikkauskohde siitä, kuka tekee seuraavan maalin. No, ennen Barkovin toista "tiesin" Barkovin tekevän seuraavan maalin. No mitvit, sehän teki. No, sitten sisäinen veikkaajani sanoi, että "hei, seuraavan tekee Armia." Ja niin teki. Harmi, ettei live-vedossa (tällä kertaa?) maalintekijän arvausta ollut.

Nooooh, sitten mentiin jatkoille ja ennen jatkoaikaa "tiesin", että Tappara tekee sen maalin. Olin pistämässä viisi euroa kohteeseen, mutta rahasummaa ei jostain syystä voinut näppäimistöllä syöttää, vaan se olisi pitänyt hiirellä naputtaa 10 senttinen kerralla. En ollut naputtamassa - ja kuinka sitten kävikään.

--- Lainaus päättyy ---
Ja mä kun oon aina luullu ,että mulla käy paska säkä vetojen suhteen ja ne kusee yhteen peliin jonkun viimeset minuutin maalin takia.  ;D Osanotot!

keigykedy:
Dale "osaan minäkin niitä miinuksia kerätä" Clarken hankkiminen pisti kyllä sellaisen ulokkeen kasvamaan otsasta että ei paremmasta väliä !

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Tammikuu 16, 2013, 14:20:37 ---Dale "osaan minäkin niitä miinuksia kerätä" Clarken hankkiminen pisti kyllä sellaisen ulokkeen kasvamaan otsasta että ei paremmasta väliä !

--- Lainaus päättyy ---
Aiempi luottamus tämän kauden pelaajapolitiikkaan on saanut kolahduksen: Ensin Ahtola ulos, sitten yllätyskortti-Ulmer sisään ja nyt luopio-Clarke.
Ulmer ekassa pelissä ok ja Clarkella potentiaalia korjata aiempi Blues-luopiolu, mutta kyllä täällä harmittaa.

Uloke tulee, jos Atte Pentikäinen, Skinner, Ruutu, ... nimet ilmestyvät uutisointiin Tapparan uusista pelaajista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta