Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketutusketju

<< < (23/60) > >>

Myrrä70:
Tää on aika sietämätöntä kun kotona hävitään vuodesta toiseen. Kotona pitäs luistella vastustajalta jalat alta ja ratkoa pelit viimeistään yv:llä. Tällä menolla ollaan sijoilla 12-14 vaikkakin kuuden sakkiin on matkaa tällä hetkellä vain 6 pinnaa. Mutta jos hävitään koko ajan niin faktahan on se että jossain kohtaa ero repeää. Tänään pataan Tepsiltä niin kyllä mä allekirjoitan pienen paniikin ja kriisin. Tolla rosterilla ja valmentajalla pelin olis oltava toisen näköistä. Kohta ollaan taas sen asian edessä että kun joukkuetta ei voi vaihtaa, niin mitä sitten vaihdetaan. Tapparasta on hyvällä vauhdilla tulossa kiekkoväen vitsi, koska kyllä nää touhut alkaa sitä muistuttamaan. Joka vuosi sekoillaan valmentajien kanssa ja rämmitään pohjissa. Ei puutu kuin anteeksipyyntö kun ei taaskaan pärjätä.

Mä olen kannattanu Tapparaa 70-luvulta asti ja ihan oikeesti, alkaa tää olemaan aika raskasta. Omat pojat on just alottanu pelaamisen ja kovasti on hommattu Tapparan kamaa ja paitaa. Kyllä niillekkin pitää aika kovia jaarituksia pitää että maltetaan nyt vielä, kyl tää kohta. Jokainen tietää että monen raskaan kauden jälkeen olis nyt korkea aika suunnan muutokseen. Me ollaan ansaittu pikkasen parempaa. Ens pe pitäs poikien kans tulla kattomaan Kerhon kaatoa, taidetaan jättää väliin. Ei taida kyetä vaikka mieli tekis. Ketutus on niin kova ja lisääntyy heti kun paska jatkuu

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Lokakuu 20, 2012, 10:23:37 ---On siellä Tapparan penkin takana minkälainen fakiiri hyvänsä ja pelaamateriaali heittämällä top 5:n sisällä, niin ei se miksikään näköjään muutu. Surullista, helv...n surullista.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on kyllä käsittämätöntä. Jonkinlainen alisuorittamisen kirous on langetettu Hakametsään, joten uusi halli ja äkkiä.

Bouma:
SIIS V***TUS aivan tapissa. Seuraavan kerran halliin kun joukkue on 3 ottelun voittoputkessa. Kausari lentää nyt laatikon perälle ja syvälle sinne. Aikaansaamattomia, munattomia mouhijärven p*askavasaroita.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Lokakuu 20, 2012, 18:32:12 ---SIIS V***TUS aivan tapissa. Seuraavan kerran halliin kun joukkue on 3 ottelun voittoputkessa. Kausari lentää nyt laatikon perälle ja syvälle sinne. Aikaansaamattomia, munattomia mouhijärven p*askavasaroita.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän sama. Taisi olla iso virhe ostaa koko kausari. Paljokohan mun tarvis maksaa, että joku ottais mun kausarin?

IsotKirvekset:
Jonkun verran pitää vettä valua hämeensillan ali ennekuin tämä joukkue saa kolmen ottelun voittoputken aikaiseksi.



Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta