Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Mitähän päivitystä se huutaa?Koneelle asennettu kaikki "pakolliset" päivitykset.
Lainaus käyttäjältä: SPL - Syyskuu 22, 2012, 17:27:06Jumalauta kolmella läppärillä kokeilee urhoa ei pelaa missä vika... kuva pätkii vaan ja ongelma on windows päivitys prkl kohta siirtyä applen leiriin tällä menoaAi Applen leiriin kun ei itse oo huomannut pitää Windowssia ajantasalla?
Jumalauta kolmella läppärillä kokeilee urhoa ei pelaa missä vika... kuva pätkii vaan ja ongelma on windows päivitys prkl kohta siirtyä applen leiriin tällä menoa
Lainaus käyttäjältä: Hende - Syyskuu 22, 2012, 17:29:23Mitähän päivitystä se huutaa?Koneelle asennettu kaikki "pakolliset" päivitykset.Mullakin näköjään on kaikki pakolliset ajantasalla, mutta silti pätkii.
Jumalauta kolmella eri läppärillä kokeilee urhoa ei pelaa missä vika... kuva pätkii vaan ja ongelma on windows päivitys prkl kohta siirtyä applen leiriin tällä menoa
Lainaus käyttäjältä: SPL - Syyskuu 22, 2012, 17:27:06Jumalauta kolmella eri läppärillä kokeilee urhoa ei pelaa missä vika... kuva pätkii vaan ja ongelma on windows päivitys prkl kohta siirtyä applen leiriin tällä menoaKyllä se nyt on ihan Urpon omista servereistä kiinni tää pätkiminen. Mulla sama homma ja ei varmasti oo raudasta tai yhteydestä kiinni.
Miltä näyttää kolmannen erän peli? Ei vissiin mitään hätää meillä?
Lainaus käyttäjältä: passivemonkey - Syyskuu 22, 2012, 18:03:30Miltä näyttää kolmannen erän peli? Ei vissiin mitään hätää meillä?Selkeästi kiekkoa viedään hyökkäyskulmiin ja pyritään pitämään mahdollisimman kauan kiekkoa siellä.Ihan hyvältä näyttää, ei ole ollut Kärpillä mitään tuhannen euron paikkoja.
Lainaus käyttäjältä: Jata - Syyskuu 22, 2012, 17:36:53Lainaus käyttäjältä: SPL - Syyskuu 22, 2012, 17:27:06Jumalauta kolmella eri läppärillä kokeilee urhoa ei pelaa missä vika... kuva pätkii vaan ja ongelma on windows päivitys prkl kohta siirtyä applen leiriin tällä menoaKyllä se nyt on ihan Urpon omista servereistä kiinni tää pätkiminen. Mulla sama homma ja ei varmasti oo raudasta tai yhteydestä kiinni.Ei raudasta, ei yhteydestä, mutta entä se softapuoli?