Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotipaidan väri?

<< < (2/4) > >>

ekunkikat:

Tää nyt ei mulle mikään kuoleman vakava asia ole. Henkilökohtaisesti pidän tuosta valkoisesta. Ehkä muistot 70- ja 80-luvulta vaikuttaa myös. Toisaalta viis-kuuskytluvulla Tappara oli sininen kotona.

Luulen, että jos liiga nyt sallii tämän niinkuin nyt Lukon tapaus osoittaa, niin muita joukkueita tulee mukaan viimeistään tulevina vuosina. Eli vaaleilla saattaa jatkossa kotona pelata myös Kärpät, Tappara, Saipa ja ehkä jopa Jokerit (Keklun änäritaustasta huolimatta, kun IFK on punainen=tumma). Ne joukkueet, jotka eivät missään tapauksessa tule vaaleiksi vaihtamaan kotiasua ovat IFK, Ässät ja Blues. Tuskin violetinvalkoisissakin joskus pelannut Ilves, mustan surman TPS ja Kalpakaan.

HPK on perinteisissään oranssi (ei tumma, ei oikein vaalea), joten siitä ja ilman perinteitä pelaavasta Pelicanssista ei pysty arvaamaankaan mitä tekevät (aiemmin kolmen peliasun joukkueet). Jypin kotipaidan väri on myös vaihdellut vuosien saatossa.

Luulen, että ainakin tää kausi mennään kuitenkin sinisillä vielä.

Muuten olen sitä mieltä, että noi valkoiset kypärät pitäis vaihtaa hetimmiten takaisin sinisiksi.

Hemuli:
Onkos se nyt sitten niin, että jos kotipaidaksi Tappara valkkaa sinisen, niin sen on pelattava sillä joka pelissä? Aattelin vaan, että voisko hienoa valkoista paitaa käyttää kotona vaikka lauantaipeleissä vai meneekö vierasjoukkueiden huoltajat sekaisin kun ei tiedä minkälaista rättiä pitäisi pakata bussin ruumaan?

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - Syyskuu 01, 2012, 09:00:49 ---Onkos se nyt sitten niin, että jos kotipaidaksi Tappara valkkaa sinisen, niin sen on pelattava sillä joka pelissä? Aattelin vaan, että voisko hienoa valkoista paitaa käyttää kotona vaikka lauantaipeleissä vai meneekö vierasjoukkueiden huoltajat sekaisin kun ei tiedä minkälaista rättiä pitäisi pakata bussin ruumaan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei hullumpi ajatus. Muutamalla joukkueella taitaa olla ns. kolmospaita, jolla se pelaa lauantain ottelut, joten mikäli onnistuisi, voisi Tapparakin pelata juurikin lauantaipelinsä valkoisissa. Kannatan!

Miksa:
Oikeastaan ihan sama vaikka pelattais valkoisilla kaikki pelit. On se niin paljon hienompi.

pete27:
Oranssit "lauantai paidat" muuten siniset kotona ja valkoset kylässä. Noin olis paras.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta