Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

European Trophy 2012

<< < (20/64) > >>

Tmo:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Elokuu 25, 2012, 23:12:04 ---Juu turha tässä on mitään mestaruusviiriä alkaa hinaamaan Hakametsän kattoon Trophyn pelien vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä onkin mielenkiintoinen kysymys. JOS Tappara voittaisi ET:n, nostettaisiinko mestaruusviiri kattoon? Itse ainakin olen sen kannalla.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Elokuu 26, 2012, 07:40:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Elokuu 25, 2012, 23:12:04 ---Juu turha tässä on mitään mestaruusviiriä alkaa hinaamaan Hakametsän kattoon Trophyn pelien vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä onkin mielenkiintoinen kysymys. JOS Tappara voittaisi ET:n, nostettaisiinko mestaruusviiri kattoon? Itse ainakin olen sen kannalla.

--- Lainaus päättyy ---
Ei SM-liiganmestaruusviiriä eikä kyllä ET viiriäkään kannata vielä painatukseen laittaa, ens pitää pelata ja vielä voittaakinriittävä määrä pelejä :) 

Alkuunsa kun näitä trophyjä (Nordic tai jotain Red bull saluteja tms olivatkaan) pelailtiin niin harkkapelejä mitä harkkapelejä. Nyt muutaman vuoden ET on mielestäni ollut jotain muuta kuin harkkapelejä, sarjamuotoinen turnaus jossa on nyt 360000 eur rahaakin jaossa. Aika kovasti parina viime kautena on jo noi ET pelit ottanu hermoon, jopa liigapelien asteikolle päässy. Itselläni ovat siis nousseet merkityksessä ihan heti seuraavaksi liigalle.  ET on laajentunut koko ajan joten siinä harjoitellaan kyllä isompaakin kuviota, toteutuuko missä laajuudessa mitään jää sitten nähtäväksi.
Tampere cup oli toki henkisesti tärkeä aikanaan mutta kyllä ne oli harkkapelejä, noin verratakseni.
Jos Tappara sattus ET:n voittamaan niin vois kait senkin laittaa viirin laittaa kattoparuun roikkumaan.

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Elokuu 25, 2012, 23:21:59 ---http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-4&ID=225260

Rautakorven mietteitä tämän illan pelistä. "Tänään voitto tuli tunteen kautta. Pelillisesti se ei ollut mikään huippusuoritus. Peli ei ollut ehjää, mutta joukkue osoitti, ettei se ainakaan häviä helpolla ja yritystä ja taistelua piisaa."

--- Lainaus päättyy ---

Peräkkäisen päivän peli molemmille ja tasainen neljän ketjun kone tulee lopussa ohi voittoon. Tais Bernin pojilta loppua kunto ensin. :)

#51:
Tässä Fribourg-ottelun maalikooste, josta on näemmän editoitu Tapparan maalit pois  ;D

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Elokuu 26, 2012, 12:22:45 ---Tässä Fribourg-ottelun maalikooste, josta on näemmän editoitu Tapparan maalit pois  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kerrassaan hienoa leikkaustyötä kyllä  ???
Pari komeeta rankkarimaalia oli näköjään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta