Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

European Trophy 2012

<< < (61/64) > >>

Mazza:
Haapalaa ei mun mielestä tarvitse tuoda framille, hän on näyttönsä tänä syksynä antanut. Olen myöskin eri mieltä monen kanssa siitä etteikö Haapala olisi viime aikoina ollut liigatasoa. On ollut ehdottomasti ja väläytellyt koko ajan loistavaa pelisilmää jonka ansiosta hän on päässyt pienikokoisena taitopelaajan liigaan 18-vuoden iässä. Ei onnistu monelta, etenkään Rautakorven joukkueissa. Kertoo Henkan poikkeuksillisista taidoista. Jos ei kelpaa Rindellille niin tuskin olisi kelvannut vaikka tänään kolmosen laidassa viilettäisikin. Kyllä junnumaajoukkuevalmentajan pitää katsoa vähän pidemmälläkin tähtäimellä enkä mitenkään usko että häneltä olisi Haapalan loistava alkukausi mennyt ohi ja pyyhkiytyisi nyt yhden 13.hyökkääjä-komennuksen jälkeen.

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 15, 2012, 15:52:10 ---Todennäköisesti syy on pelillinen. Olen tuossa vuosien varrella nähnyt suhteellisen läheltä, että seuroissa tuodaan framille esim. sellaisia pelaajia, joita halutaan junnumaajoukkueisiin. Tietenkään se ei ole eettisesti oikein, mutta sitä tehdään jatkuvasti. Se on tapa toimia seuroissa ja niin on Tapparassakin tehty maailman sivu.

--- Lainaus päättyy ---

No, eiköhän Haapala ole syksyn aikana ollut framilla ja on antanut näyttöjä junnumaajoukkueelle syksyn aikana. Ei Rindell ole niin pölvästi, että tekisi kehäpäätelmiä yksittäisistä peleistä ja peluutuksista turnauksen semifinaalivaiheesta, jossa ovat mukana "Euroopan neljä parasta joukkuetta".

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Joulukuu 15, 2012, 15:56:57 ---Haapalaa ei mun mielestä tarvitse tuoda framille, hän on näyttönsä tänä syksynä antanut. Olen myöskin eri mieltä monen kanssa siitä etteikö Haapala olisi viime aikoina ollut liigatasoa. On ollut ehdottomasti ja väläytellyt koko ajan loistavaa pelisilmää jonka ansiosta hän on päässyt pienikokoisena taitopelaajan liigaan 18-vuoden iässä. Ei onnistu monelta, etenkään Rautakorven joukkueissa. Kertoo Henkan poikkeuksillisista taidoista. Jos ei kelpaa Rindellille niin tuskin olisi kelvannut vaikka tänään kolmosen laidassa viilettäisikin. Kyllä junnumaajoukkuevalmentajan pitää katsoa vähän pidemmälläkin tähtäimellä enkä mitenkään usko että häneltä olisi Haapalan loistava alkukausi mennyt ohi ja pyyhkiytyisi nyt yhden 13.hyökkääjä-komennuksen jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Henrik on vielä raakile. Hyvää tulee ajan kanssa mutta ei vielä. Nyt olisi se vertailun aika kun joukkueessa on samankokoinen kaveri, joka kuitenkin pärjää ahtaissakin paikoissa menettämättä kiekkoa, vieläpä tarjoaa vapauttavia syöttöjä sieltä. No, taitaa olla toisen säikeen asioita.

Tapparan näköinen mies:
13. hyökkääjäkin voi saada kohtuullisesti peliaikaa, onhan hyökkäyksessä kuitenkin pari toipilasta mukana. Katsotaan, miten käy...

Kuten edellä jo todettiinkin, Haapalan näytöt on hyvin pitkälti jo annettu tällä kaudella, luulisi riittävän Rindellillekin.

gatecrasher:
MTV3:sen ennakkoarvio illan välierämatsista. Hyvä että jotain kirjoitetaan, mutta eikös puolivälierässä tehoista vastanneet muut kuin Barkovit. Et, ei tässä nyt ihan yhden miehen varassa kuitenkaan olla.

MTV3: Selviääkö Tappara Mount Everestistä? - Barkovin onnistuttava

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta