Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

European Trophy 2012

<< < (4/64) > >>

Rouhija:
Mazzalta hyvä rapsa, allekirjoitan. Itse myös pidin siitä, että näin fyysistäkin joukkuetta vastaan pystyttiin pitämään kiekkoa ja uskallettiin pelata. Oli mielestäni todella fyysinen joukkue vastassa. Ei uskoisi tsekkijoukkueeksi.

Tuokkola on kyllä hyvä, ei siitä mihinkään pääse. Rauhallinen tyyli rauhoittaa puolustustakin.
Jos tsekkimestari kaatuu, on väkisinkin pelattu hyvä peli. Tästä on hyvä jatkaa huomiseen.

Hakametsän jää oli kyllä aivan surkea. Pelikin puuroutui tuon takia välillä melkoisesti.

metallikirves:
Kyllä tää peli oli selkeesti tapparan tänään loistavaa kiekon hallintaa koko pelin ajan. Ei ollu sellasta viime kauden älytöntä roiskimista sinne tänne. Erkinjuntti-Koskiranta-Connoly oli taas kerran hyvällä liekillä liikenteesä. Jukka Peltolalta erinomainen peli samaten Tuokkolalta.

jukka823:
Hieno ja selkeä voitto. Mitä haastatteluita oon kattellu niin huomaa kuinka suuri voittamisen nälkä pelaajilla/Tapparalla on..
Huomenna jatkuu voitolla :) Hienoa

Pitkästä aikaa odottaa kaudenalkua todella paljon. Eikä enään tarvi toivoa säälejä

Mr.Peter:
Nyt on sitten ensimmäinen peli nähty, missä on panostakin. Pardubice oli muuten yllättävänkin ison kokoinen joukkue. Kun katseli
alkulämmittelyjä, niin alkoi melkein pelottamaan.
Noh, itse pelistä: Mielestäni ykkös kenttä on kyllä hyvässä tikissä ja EJ varsinkin näyttää olevan melkoisella pelipäällä. Connolly tosiaan
jäi hiukan isojen tsekkien jalkoihin, tai oikeastaan vain silloin kun erehtyi menemään "väleihin" eli tässä tapauksessa tarkoitan, lähelle laitaa
mies miestä vastaan pelissä. Muuten kyseinen kaveri ohjaa peliä varsinkin puolustus suuntaan ja näytti opastavan siinä sivussa
muitakin ketjukavereita ja näyttämään paikkoja, mun mielestä oli edelleen ihan hyvä siinä ykkösen laidassa...kyllä tämä nyt siltä näyttää
yhä enemmän, että ykköskenttä on roolitettu melko tarkkaan.
Kakkos-ketjun peli toimi mun mielestäni jopa paremmin kuin ipaa vastaan ja Elmeri oli jo näkyvämpi tässä pelissä. Haapala on hemmetin hyvä ja lukee peliä
nuoreksi mieheksi todella hyvin...harmi kun on niin pahuksen kevyt.
Kolmosesta sen verran, että jos ja kun Barkov pääsee tosta vielä parempaan kuntoon, niin voi pojat mikä kenttä tästä saadaankaan. Juki oli tässä pelissä
mun mielestä kovalla pelipäällä. Kyllä pelinälkä näkyi siinä kun juki karvasi kiekon maalivahdilta ja syötti Barkovin maalin. Tuli vaan mieleen tuossa
pelin edetessä, että jos tähän ketjuun Niemistä suunnitellaan, niin en tiä...kyllä näytti tällä koostumuksella aika hyvältä tuo meno.
Nelosesta sen verran, että kyllä Venäläinen on nyt näillä katsannoilla pikkuisen Palolaa edellä...Männikö ja Malinen hoiti tonttinsa ihan ok.

Pakkien pelaamisesta senverran, että kyllä hyvältä näyttää pitkästä aikaa...hyökkäyksiin lähdöt...ööö lähtee ja puolustustyöskentely
ei ole sellaista höntyilyä ja perässäjuoksemista kun viimekaudella. Aalto ja Mäntylä on vaan hyviä, ei mahda mitään.
Leimun Juha vaikuttaa jotenkin fyysisemmältä kuin viime kaudella vai alkaako silmäni valehtelemaan?
Kaijomaa ja Kankaanperä hakee kyllä viel vähän pelituntumaa, mutta on tolla Kankaanperällä voimaa ainakin maalinedessä ja ihan hyvähän se
on kiekonkin kanssa. Jyrkkiö on vähän mulle vielä arvoitus, ihan hyvinhän se kiekollisena pelaa...hmm katsotaan nyt.

Maalivahtiin tämäkausi ei kaadu...Tuokkola on vakuuttava.

Kaksi peliä nähneenä nyt voisi sanoa, että keskialue tukitaan hyvin, puolustajien ja hyökkääjien välit (viisikkopuolustus) on aika kohdilleen harjoiteltu.
Nyt vain tuohon sitä varmuutta ja rutiinia henkilökohtaisella tasolla, niin kyllä se siitä rakentuu.
YV t nyt ei oikeen tänään toiminu, vähän oli siinäsuhteessa petrattavaa.
Jännityksellä odotetaan huomista...kyllä on taas mukavaa käydä hallilla pitkästä aikaa :)

Mazza:
Tappara pelaa kyllä tosi tiiviisti keskialuetta tukkoon siinä vaiheessa kun ei ole karvaamalla mahdollista antaa painetta pakille. Eli kun muodossa peruutellaan niin pelaajien etäisyydet on tosi pienet, kärkimiestä ei oikein meinaa edes erottaa paitsi siitä että pelaa keskellä. Ei siittä tsekkiläiset ainakaan tänään kävelleet läpi mitenkään helposti vaikka kiekollinen saa aika rauhassa nousta keskialueelle asti ennen kuin on Tapparan viisikko vastassa. Toisaalta jos tulee kiekonmenetys hyökkäyspäässä eikä muodostelma ole valmiina, niin laitureiden takakarvaus on todella ahnasta. Ei selkä suoristu Erkinjuntiltakaan, vaikka näiden pelien perusteella on tämän kauden joukkueen ykköstykki. Muutenkin joukkue liikkuu sen verran hyvin että puolustaminen ei mene hosumiseksi ja sekoilemiseksi kuten niin usein viime kaudella, vaikka paljon on mukana samoja ukkoja kuin Hirvosen ja RD:n aikana. Nyt kun näin leijutaan niin toivottavasti ei tule huomenna kovaa pudotusta maan pinnalle..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta