Kirjoittaja Aihe: Burke Henry  (Luettu 141891 kertaa)

Jartse

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #15 : Syyskuu 03, 2006, 13:08:44 »
Ehkä tässä on mies joka saa vastustajien pakan sekaisin kuin Mäkisen Marko aikanaan tepsi finaaleissa.

Mielenkiinnolla odottamaan miehen ensiesiintymistä. Mikään kiekkotaituri mies ei varmasti ole mutta perus varma, hyvä laukaus, uskaltaa taklata ja hanskaa tarvittaessa. Kattellaan.

Poissa Jusu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #16 : Syyskuu 03, 2006, 15:00:55 »
Tämä vaikuttaa nyt kokonaispakettina vähän liian hyvälle. Perus murphynä alkaa epäileen että on jotain feelua, ainakin dekotöön selkä.

Hieno koppi Leinoselta. Viimeisen AHL-kauden heikommat pisteetkin selittynevät työsulun täyttämillä eturivin paikoilla. Nyt onkin hyvä paikka alkaa vertailemaan hautiksen tuoreeseen hankintaan.

Milita Forto

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #17 : Syyskuu 03, 2006, 15:01:33 »
Pitkään olen tämän tyylin kaveria rosteriin kaivannut. Jos mies osaa yhtään asiansa, voivat vaikutukset koko joukkueessa olla arvaamattomat. Ei tarvitse aina luikkia häntä koipien välissä karkuun, kun tietää että mukana on kaveri joka jeesaa pahassa paikassa. Se nostaa moraalia ja taisteluhenkeä. Siinä itse kunkin pelot ja jännitykset haihtuu kun katselee jannua joka ei pelkää ketään. Ja jos ei mitään muuta niin muutama extra-katsoja voidaan saada näin houkuteltua halliin.

Toivotaan nyt perhana että mies on yhtään sitä mitä odotetaan...

Poissa ville_petteri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #18 : Syyskuu 03, 2006, 15:03:09 »
Kysymysmerkkinä miten sopeutuu tuomarilinjaan:)

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #19 : Syyskuu 03, 2006, 15:54:01 »

Rafael

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #20 : Syyskuu 03, 2006, 17:41:37 »
Ihan pätevän oloinen hankinta. Viime kauden pleijareita kun muistelee, niin tällainen kaveri on välttämätön. Ja ei nuo pistesarakkeetkaan aivan mitään tusinatilastoja todellakaan ole. Ehkä jotain kaverin tasosta kertoo se, että mies pelasi viime kauden hemmetin rikkaassa joukkueessa. Tarkoitan siis sitä, että tasoa täytyy kaverilla olla, jotta Salzburgiin pääsee, koska rahaa heillä on hankkia lähestulkoon niin laadukkaita pelimiehiä kun haluavat.

Tervetuloo vaan....

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #21 : Syyskuu 03, 2006, 18:24:19 »
Lupaavalta näyttää. Toivottavasta lunastaa paikkansa try-outin aikana ja saa sopimuksen loppukaudeksikin.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #22 : Syyskuu 03, 2006, 19:03:55 »
Ohhoh.

Miten Tappara tällaisen kaverin erehtyi hankkimaan? Ei siinä, varsin kovanyrkkinen kaveri, joka SM-liigassa voi olla varsin tehokaskin. Varmasti hyvä hankinta.

Onnea siitä.

ajl

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #23 : Syyskuu 03, 2006, 19:48:27 »
Saas näkee nyt, fyysistä pakkia rosteri huutaa, toivottavasti kaveri osaa pelatakin.

Mikä tää nimi nyt si oikein on? PurkkiHerne vai HernePurkki? Elikäs kumpikohan noista nyt mahtaa olla etu- ja kumpi sukunimi?

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #24 : Syyskuu 03, 2006, 20:10:58 »
...Elikäs kumpikohan noista nyt mahtaa olla etu- ja kumpi sukunimi?

Tuossa tappeluvideossa *köhköh* paidan selässä luki Henry. Muuten tuo näytti mun mielestäni enemmän eläkeläismuorien käsilaukkurysyltä kuin korvikkeelta potenssilääkkeelle.

No, tervetuloa nyt sitten vaan. Jatkoajassa joku esitelmöi Burkesta yhdistelemällä O'Brieniä (ei-sitä-amerikan-halosta), Cotéta ja Boumedienneä. Saas nährä.

Arveluttaa vaan, kun jopa IFK:n ja Ässien kannattajat onnittelevat kovasta, liigan top-5 -hankinnasta. Tälle tiellekö mekin nyt sitten lähdettiin, toivottavasti Henry a) osaa ennen kaikkea pelata (kuten Coté, Bume ja se iki-ihana Derek), tai b) edes tuhoaa sen, joka tuhosi Grönvallin uran.

Edit. Herättäkää axe. Tappara.fi ei ainakaan mun sivunpäivityksistäni huolimatta kerro yhtään mitn. Toisaalta, olihan hienoa lukea kerrankin pitkästä aikaa uutinen ensimmäisenä Aamulehdestä.

Väsynyt edit 2. Tsempparille. No ei voi, ei voi. Mutta nimi kuulosti tuossa paremmalta kuin sanoa pelkästään että "herättäkää joku..." Päivittääkö muutes Tappara.fi:tä joku muukin kuin mr axe, vai pitääkö meidän ryhtyä suojelemaan ja holhoamaan ainoata uutismiestämme ympärivuorokautisesti? "tsottsot a., ei enää toista pilsua, huomenna voi olla uutisia.", "tsottsottsot, eipä halailla niin kovasti, tiedä mikä tauti tuostakin tulee ja sitten on taas .fi jumissa..."

Olenko mää tulossa vainoharhaiseksi, vai seuraaks sää Tsemppis mua?:D Ensin Ojas-ketjussa, nyt tässä...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2006, 20:40:14 kirjoittanut Romppa »
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #25 : Syyskuu 03, 2006, 20:18:58 »
Edit. Herättäkää axe. Tappara.fi ei ainakaan mun sivunpäivityksistäni huolimatta kerro yhtään mitn. Toisaalta, olihan hienoa lukea kerrankin pitkästä aikaa uutinen ensimmäisenä Aamulehdestä.

Ei axe koko ajan voi olla päivittelemässä uutisia. Viikonloppuhan nyt oli nääs. ;)

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #26 : Syyskuu 03, 2006, 20:36:37 »
Saas näkee nyt, fyysistä pakkia rosteri huutaa, toivottavasti kaveri osaa pelatakin.

Mikä tää nimi nyt si oikein on? PurkkiHerne vai HernePurkki? Elikäs kumpikohan noista nyt mahtaa olla etu- ja kumpi sukunimi?

Burke etunimenä ja Henry sukunimenä. vrt Kari Tapio.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #27 : Syyskuu 03, 2006, 20:53:33 »

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #28 : Syyskuu 03, 2006, 21:12:03 »

Olenko mää tulossa vainoharhaiseksi, vai seuraaks sää Tsemppis mua?:D Ensin Ojas-ketjussa, nyt tässä...

En seuraa, sattumalta vaan sun postauksiin olen jotain kommentoinut. Lepo vaan.

Poissa Loke

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #29 : Syyskuu 03, 2006, 21:15:43 »
Helvetin hieno homma!

Tätä tämä rosteri on huutanutkin ja kyllähän sitä tosiaan melkein joka joukkueella on jo näitä tämän osaston miehiä. Lisäksi tämä lisää ainakin suuresti minun mielenkiintoa Tapparaa kohtaan (toki kausari on jo). Toivottavasti mies astuu esiin kun tarvis tai joukkue (/ja yleisö) tarvii herätystä. Toivottavasti mies osaa jalon taklauspelin taidon, sellaisia pelaajia ei Tapparan pakistosta juurikaan löydy. Minä ainakin olen helvetin tyytyväinen tähän hankintaan, tälläistä pelaajaa tässä on jo toivottu pitemmän aikaa.

Jos otteet nyt vähääkään mielyttävät niin kyllähän se on fanipaita hommattava. Vähän vaihtelua tuon Mäkkärin rinnalle:)

Edit: Lisäksi olisi hieno lukea miehen mietteitä haastattelun muodossa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2006, 21:46:47 kirjoittanut Loke »
Are you morbid?