Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparalle oma älypuhelinsovellus?

<< < (2/3) > >>

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Torspo - Elokuu 10, 2012, 10:10:26 -----Meille on tulossa tämän syksyn aikana mobiilisivusto, joka mahdollistaa meidän nettisivujen osittaisen lukemisen helpommin älypuhelimella.--

--- Lainaus päättyy ---

Asian vierestä, tämä on erinomainen uudistus. Juuri tänään koitin Tapparan sivuja katsella vähän hitaammalla kännykkänetillä, kestää aivan jumalattoman kauan kun täysimääräisenä kaikkine koodeineen latailee. Olin itseasiassa aikeissa laittaa jo asiasta palautetta, mutta voi vietävä kun ovat itse keksineet jo.

Jalmus:
SaiPan fanituotteissa näkyi olevan iPhonen suojakuori ainakin kaverin Facebook-tilapäivityksen mukaan. Tapparallehan sellaista ei sitten varmaan ole tulossa...
Fanituoteasioissa taidetaan olla sellaisia perässähiihtäjiä, tai sitten ei hiihdetä ollenkaan...

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Elokuu 10, 2012, 15:04:30 ---Asian vierestä, tämä on erinomainen uudistus. Juuri tänään koitin Tapparan sivuja katsella vähän hitaammalla kännykkänetillä, kestää aivan jumalattoman kauan kun täysimääräisenä kaikkine koodeineen latailee.
--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa asentaa kännykkään Operan Mini/Mobile, tai joku muu selain joka käyttää tietoa pakkaavaa välityspalvelinta (proxy). Pikaisesti vilkaisin että Tapparan etusivu sisältäisi noin 1.9 megatavua dataa, joka on kyllä aika paljon. Esimerkiksi Taloussanomat.fi pärjää noin kolmasosalla (600+KB) ja paljon parjattu sm-liiga.fi kuluttaa vain 320KB.

Screamager:
Mobiiliversio tappara.fi:stä siis julkaistu: http://m.tappara.fi/

Otteluraportit ja tilastosivu näyttävät vielä puuttuvan, ainoastaan maali- ja jäähytilastot pelikohtaisesti tarjolla, mukana kaikki SM-liigan pelit? Pelaajakortit ok. Kehitystä varmaan vielä tapahtuu.

Maarq:
Justiinsa tässä hoksasin että onhan tuo Hokkari olemassa, siitä näkee kaikkien pelien tulokset ja tilastot. Mä latasin sen mun iPhonelle viime viikolla. Valittin just Tapparan mun suosikkijoukkueeks siellä niin se näyttää Tapparan tiedot sit ekana ja nostaa tapahtumat esiin. Mulla ainakin toimii toi hyvin ku tykkään seurata muittenkin pelien tuloksia ja kaikkia tilastoja. Iltaisin ku oon töissä eikä näe matseja mistää niin toi on hyvä, näkee tulosvetokertoimetkin. Ei oo viä ainakaan buginu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta