Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (12/50) > >>

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: vepsu - Syyskuu 04, 2013, 19:10:35 ---Siis www.ruutu.fi/plus/pro näyttäs olevan osoite. Ja sieltä sm-liigan kohdalta tilaa. Itsekin löysin sen kohdan ihan sattumalta kantapään kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Noita linkkejä juuri olen klikkaillut viikkotolkulla mutta ne johtavat vain itseensä. Mistään en pääse tilaamaan mitään. Kyllä on jumalattoman vaikeeta. Toimiikohan itse palvelu yhtä merkillisesti?

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Syyskuu 04, 2013, 19:29:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vepsu - Syyskuu 04, 2013, 19:10:35 ---Siis www.ruutu.fi/plus/pro näyttäs olevan osoite. Ja sieltä sm-liigan kohdalta tilaa. Itsekin löysin sen kohdan ihan sattumalta kantapään kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Noita linkkejä juuri olen klikkaillut viikkotolkulla mutta ne johtavat vain itseensä. Mistään en pääse tilaamaan mitään. Kyllä on jumalattoman vaikeeta. Toimiikohan itse palvelu yhtä merkillisesti?

--- Lainaus päättyy ---
Mulle tuli oikea linkki, kun olin tilannut niiden uutiskirjeen aikaisemmin.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Syyskuu 04, 2013, 19:29:19 ---Noita linkkejä juuri olen klikkaillut viikkotolkulla mutta ne johtavat vain itseensä. Mistään en pääse tilaamaan mitään. Kyllä on jumalattoman vaikeeta. Toimiikohan itse palvelu yhtä merkillisesti?
--- Lainaus päättyy ---

Jatkoajan puolella oli tällainen linkki.

Itse sain tuota kautta tilattua.

vepsu:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Syyskuu 04, 2013, 19:50:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Syyskuu 04, 2013, 19:29:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vepsu - Syyskuu 04, 2013, 19:10:35 ---Siis www.ruutu.fi/plus/pro näyttäs olevan osoite. Ja sieltä sm-liigan kohdalta tilaa. Itsekin löysin sen kohdan ihan sattumalta kantapään kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Noita linkkejä juuri olen klikkaillut viikkotolkulla mutta ne johtavat vain itseensä. Mistään en pääse tilaamaan mitään. Kyllä on jumalattoman vaikeeta. Toimiikohan itse palvelu yhtä merkillisesti?

--- Lainaus päättyy ---
Mulle tuli oikea linkki, kun olin tilannut niiden uutiskirjeen aikaisemmin.

--- Lainaus päättyy ---
Nytkun sanoit, olin myös itse tilannut viime kevään finaalien aikoihin uutiskirjeen. Toimikohan se vain uutiskirjeen tilanneille ja syyskuun ilmainen tarjous koski vain niitä ja muille aukeaa vasta 5.9.? Itse sain eilen tilattua, mutta kyllä se silti oli työn ja tuskan takana. Ei siinä kyllä lukenut mitään siitä, en kyllä ainakaan huomannut.

vepsu:

--- Lainaus käyttäjältä: aXaX - Syyskuu 04, 2013, 19:28:28 ---Mutta jos ei halua sitoutua mihinkään 12kk soppareihin tms, onko mahdollista ostaa netistä yksittäisiä otteluita ja mihin hintaan per ottelu? Urhollahan noi oli muistaakseni yksittäin ensin 9eur/ott ja myöhemmin 12eur/ott.

--- Lainaus päättyy ---
Vähän näyttäis valitettavasti siltä, ettei pääse yksittäisiä otteluita katsomaan. Vuorokaudenkin katseluoikeus maksaa 14,95 € ja eihän semmosta kannata ottaa. Ei ainakaan tällä hetkellä näy eikä lue sivuilla mitään yksittäisten otteluiden katsomisesta. FAQ-kysymyksissä kun on kysymys minkälaisia ostovaihtoehtoja on live-otteluiden seuraamiseen, tarjoaa se vain kuukausimaksulliset ja yhden vuorokauden maksuvaihtoehdon. Miten sitten jatkossa mahtaa olla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta