Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (9/50) > >>

Raul7:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Elokuu 08, 2013, 16:50:48 ---Itsellä on hommattuna sellainen pläjäys Soneran Viihteessä missä näkyy 4 Paketti + 4Extrat ja Viasat sport.

Hintaahan tuolle tulee suolaset 40e/kk mutta en jaksa valittaa.

--- Lainaus päättyy ---
Itselläni myös Sonera Viihde ja tilasin eilen saman paketin. Soneran sivuilla ei ollut ko. setistä mitään tarjousta mutta myyjä sanoi että 15.8 asti on tarjous jossa on ko. kanavapaketit  3kk 0 euroa ja sen jälkeen 39,90/kk seuraavat 9kk. 12 kk sopparihan on  minimi jonka tuolle paketille saa. Eli 120 euroa säästin itse kun tein sopparin eilen.

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Raul7 - Elokuu 14, 2013, 23:49:20 ---tselläni myös Sonera Viihde ja tilasin eilen saman paketin. Soneran sivuilla ei ollut ko. setistä mitään tarjousta mutta myyjä sanoi että 15.8 asti on tarjous jossa on ko. kanavapaketit  3kk 0 euroa ja sen jälkeen 39,90/kk seuraavat 9kk. 12 kk sopparihan on  minimi jonka tuolle paketille saa. Eli 120 euroa säästin itse kun tein sopparin eilen.

--- Lainaus päättyy ---

Soneralla on tarjous 2kk ilmaiseksi syyskuun alkuun, ihan sivuilla. Oliko tuo 3kk vain sinulle tiskin alta annettu?

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Elokuu 13, 2013, 15:33:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Elokuu 13, 2013, 11:14:39 ---Nelonen Pro 1 ja 2 kanavat poistuvat Viasat Kulta & Sport paketeista 1.9.2013.

--- Lainaus päättyy ---

Niin poistuvat, kuten on jo mainittu, että Pro-kanavat saa vain Nelonen-paketin kautta. Viasatilla on kuitenkin tarjous, jolla saa kolme pakettia yhdessä satsissa (Viasat Sport, Nelonen-paketti ja Pro Extra-paketti), neljäkymppiä kuussa antennikotiin.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Vaihdoin itse Viasat sport -->  Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra 1 kk 0 € + 11 kk 29,90 €

(Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extran 12 kk määräaikaistilaus, jonka ensimmäinen (1) kuukausi veloituksetta (norm. 29,90 €/kk). Tilaus on määräaikainen eikä sitä voi päättää ennen 12 kk määräajan loppumista. 12 kk kokonaishinta 328,90 €. Määräajan jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisella hinnalla.

Tarjous on voimassa 12.-31.8.2013 Elisa Viihteen sekä Elisa kaapeli-tv-verkon saatavuusalueella (Pirkanmaalla TTV).)

Raul7:
Soneralla on tarjous 2kk ilmaiseksi syyskuun alkuun, ihan sivuilla. Oliko tuo 3kk vain sinulle tiskin alta annettu?
[/quote]

Tosiaan Soneran sivuilla ei ole tuosta tarjouksesta mitään vaan siellä on juuri tuo mainitsemasi tarjous. Itse soittelin Soneralle tiistaina ihan kyselläkseni että voinko vaihtaa vanhan kanavapakettini tähän uuteen kun siinä oli vielä määräaikaisuutta jäljellä. Tarkoitus olikin vaihtaa vasta esim. 10.9 että näkisin Urholta ne Tappara-Tps European trophyn pelit mutta asiakaspalvelija sanoi sitten että nyt on vielä 15.8 asti sellainen 3kk 0 euroa ja 39,90 9kk:n ajan tarjous niin eipä sitä tarvinnut miettiä otanko sen nyt vai vasta 10.9. Eli ei itsellänikään ollut siitä tarjouksesta mitään hajua, siksi sen tänne laitoinkin. Jos kiinnostusta löytyy ja on jo Soneran asiakas niin kannattaapa tänään sieltä vielä kysellä.

SPL:

--- Lainaus käyttäjältä: SPL - Elokuu 13, 2013, 15:37:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Elokuu 13, 2013, 13:55:13 ---Nappasin Sonera Viihteeseen Nelonen paketti Proineen ja Extroineen päivineen, mutta mulla ainakaan mitään Extra -kanavaa tullut valikkoon/kanavalistaan. Koskahan saa panikoida...

--- Lainaus päättyy ---
Elisalla sama homma eli ei vielä näy valikoissa.

--- Lainaus päättyy ---
Kanavat ilmestyneet listoille viimeinkin  8) http://www.ttv.fi/kanavapaikat.htm

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta