Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (8/50) > >>

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Elokuu 10, 2013, 21:07:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Elokuu 08, 2013, 15:51:36 ---Mielenkiintoista...Löysin uuden mainoksen Viasatin tarjontaan.
http://tilaa.viasat.fi/hockey/

Tuolla kyllä mainostetaan että Nelonen PRO kanavat on saatavissa myös Viasatin paketin mukana. Siis ilman nelonen-pakettia.
Hintakin sitten vastaavasti melko suolainen 40€/kk. Eli ei pidä paikkaansa Nelosen sivuilta luettu tieto nelonen-paketista.

Mutta kyllä on sekavaa. Edellisessä mainoksessa luvataan myös NelonenExtra kanavat, mutta kun klikkaa linkkiä josta pääsee katsomaan
Itselleni tarjolla olevat tarjoukset niin tätä 40€ pakettia ei näy, mutta Viasat -sport paketti olisi tyrkyllä parilla kympillä. Mukana tuossa NelonenPRO 1&2
mutta ei mitään mainintaa Extra kanavasta.

Josko maanantaina lopulta tulisi selvyys tilanteeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Niin kyllä ne Pro-kanavat tulee Viasatin paketin mukana, kun siinä Viasatin paketissa on se Nelonen paketti. Tuosta linkistä aukeavalta sivulta kun klikkaa oikean yläkulman nappia "Tilaa Viasat antennikotiin" niin siitä aukeaa valikoima, jossa on yhtenä tarjolla Viasat Sport. Viasat Sport-paketin mukana tulevat itse Viasat Sport-paketti (NHL, KHL, Allsvenskan), Nelonen-paketti (Pro-kanavat ynnä muut) ja Pro Extra-paketti, jota kautta tulee ne kierroksen kaikki ottelut. Joo, paketteja on perkele enemmän kuin jouluna.

Nelonen Pron FAQin kohdissa 1 ja 2 mainitaan kyllä niin suoraan, ettei Pro-kanavia saa Nelonen-paketin ulkopuolelta.

--- Lainaus päättyy ---

Nelonen Pro 1 ja 2 kanavat poistuvat Viasat Kulta & Sport paketeista 1.9.2013.

Paarma:
Nappasin Sonera Viihteeseen Nelonen paketti Proineen ja Extroineen päivineen, mutta mulla ainakaan mitään Extra -kanavaa tullut valikkoon/kanavalistaan. Koskahan saa panikoida...

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Elokuu 13, 2013, 11:14:39 ---Nelonen Pro 1 ja 2 kanavat poistuvat Viasat Kulta & Sport paketeista 1.9.2013.

--- Lainaus päättyy ---

Niin poistuvat, kuten on jo mainittu, että Pro-kanavat saa vain Nelonen-paketin kautta. Viasatilla on kuitenkin tarjous, jolla saa kolme pakettia yhdessä satsissa (Viasat Sport, Nelonen-paketti ja Pro Extra-paketti), neljäkymppiä kuussa antennikotiin.

SPL:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Elokuu 13, 2013, 13:55:13 ---Nappasin Sonera Viihteeseen Nelonen paketti Proineen ja Extroineen päivineen, mutta mulla ainakaan mitään Extra -kanavaa tullut valikkoon/kanavalistaan. Koskahan saa panikoida...

--- Lainaus päättyy ---
Elisalla sama homma eli ei vielä näy valikoissa.

Jarzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Elokuu 13, 2013, 13:55:13 ---Nappasin Sonera Viihteeseen Nelonen paketti Proineen ja Extroineen päivineen, mutta mulla ainakaan mitään Extra -kanavaa tullut valikkoon/kanavalistaan. Koskahan saa panikoida...

--- Lainaus päättyy ---

Itse hommasin samat vermeet n. kuukausi sitten ja kyselin puuttuvia extra- kanavia asiakaspalvelusta ja sieltä kertoivat, että ilmestyisivät vähän ennen "Liigan " alkua kanavalistaan... Tiedä sitten ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta