Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (44/50) > >>

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Button - Maaliskuu 22, 2015, 23:19:43 ---Niinimaalla on ollut Lappeenrannassa, jopa viimekeväistä finaalisarjaa suurempia vaikeuksia peitellä puolueellisuuttaan.
Kuunnelkaa mitä mitä Neitimaa sanoo videon kohdassa 47s. Linkki vie youtubeen.

LINK

--- Lainaus päättyy ---
Jos Saipa viä muutaman muunkin ottelun niin mitähän voittoja ne sit on?  :o V****?  Ollaanko me katsojat ansaittu tollanen noin puolueellinen kommentaattori joka ei pysty pitämään tunteita kurissa edes välttävästi työpaikallaan?

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Button - Maaliskuu 22, 2015, 23:19:43 ---Niinimaalla on ollut Lappeenrannassa, jopa viimekeväistä finaalisarjaa suurempia vaikeuksia peitellä puolueellisuuttaan.
Kuunnelkaa mitä mitä Neitimaa sanoo videon kohdassa 47s. Linkki vie youtubeen.

LINK

--- Lainaus päättyy ---

Hahhah! Katsoin tuon lopun tuosta pelistä, kun odottelin jatkoerää Tapparan pelissä. Olin kuulevinani, että sanoiko Niinimaa "ansainnut saatanan voiton" mutta ajattelin, että kuulin väärin. No en näemmä kuullut väärin. Niinimaa on kyllä vastenmielisin kommentaattori ja aina kärppien peliä kommentoimassa! Ei noin puolueellista tyyppiä ole ennen nähty! Köllistä, Tinkestä, Grönmanista, jne. ei voi sanoa samaa! He ainakin osaavat pitää homman ammattimaisena vaikka varmasti sisimmässään omiensa puolia pitääkin.

tonnin luistimet:
Niinimaa on kyllä mulle se ärsyttävin kommentaattori. Grönman on kyllä Lukon miehiä mutta mielestäni pystyy silti kommentoimaan puolueettomasti pelejään. Kapasen kommentointeja en lauantaina nähnyt, mutta mitä olen nähnyt hyvin vetää.

Miksei näissä puolivälierissä voisi jokaisella joukkueella "oma" kommentaattori, eikä Niinimaata tarvitsisi esim. raahata jonnekin Lappeenrantaan? Pysyköön siellä Oulussa ja Kärppien kotipeleissä.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: tonnin luistimet - Maaliskuu 23, 2015, 09:52:57 ---Niinimaa on kyllä mulle se ärsyttävin kommentaattori. Grönman on kyllä Lukon miehiä mutta mielestäni pystyy silti kommentoimaan puolueettomasti pelejään. Kapasen kommentointeja en lauantaina nähnyt, mutta mitä olen nähnyt hyvin vetää.

Miksei näissä puolivälierissä voisi jokaisella joukkueella "oma" kommentaattori, eikä Niinimaata tarvitsisi esim. raahata jonnekin Lappeenrantaan? Pysyköön siellä Oulussa ja Kärppien kotipeleissä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tässä kaikilla sarjoilla ole omat kommentaattorit jo tälläkin hetkellä? Niinimaa Kärppien sarjassa, Suikkanen Tapparan sarjassa, Grönman JYPin sarjassa ja Lukon sarjassa Kapanen?

beetle:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Maaliskuu 23, 2015, 11:11:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tonnin luistimet - Maaliskuu 23, 2015, 09:52:57 ---Niinimaa on kyllä mulle se ärsyttävin kommentaattori. Grönman on kyllä Lukon miehiä mutta mielestäni pystyy silti kommentoimaan puolueettomasti pelejään. Kapasen kommentointeja en lauantaina nähnyt, mutta mitä olen nähnyt hyvin vetää.
P
Miksei näissä puolivälierissä voisi jokaisella joukkueella "oma" kommentaattori, eikä Niinimaata tarvitsisi esim. raahata jonnekin Lappeenrantaan? Pysyköön siellä Oulussa ja Kärppien kotipeleissä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tässä kaikilla sarjoilla ole omat kommentaattorit jo tälläkin hetkellä? Niinimaa Kärppien sarjassa, Suikkanen Tapparan sarjassa, Grönman JYPin sarjassa ja Lukon sarjassa Kapanen?

--- Lainaus päättyy ---

Ketola oli Tappara eka pelissä kommentoimassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta