Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (37/50) > >>

Oklahoma:
Ruudun kautta pääsis halvemmalla: Ruutu+Pro (12kk määräaikainen tilaus) 19,95€/kk, Ruutu+Pro (toistaiseksi voimassa oleva tilaus) 29,95€/kk.

Screamager:
Nelonen Pron kiekkotiimi julkaistu

Lähetysten lisäarvo nousee huomattavasti Petri Matikaisen ja Rautakorven liityttyä asiantuntijajoukkoon. Molemmat ovat viime vuosilta meritoituneita valmentajia ja molemmat osaavat avata peliä ja siihen liittyviä juttuja syvällisesti. Matikaisella on korvien väliset asiat hallussa ja Rautakorpi omaa huiman tietotaidon itse pelistä ja niin pelaajien kuin pelin kehittämisestä.

Mielenkiinnolla odotetaan syksyä lähetysten osalta, mutta meinaavatko muka pärjätä pelkällä Ahomaalla isäntänä? Ei sillä että sinne Valavuoren tapaista koohottajaa tarvittaisiin, mutta ehkä välillä vaihtelukin virkistäisi.

MailMan#14:
Ehkä paras uudistus tuossa remmissä on se että Valavuori ja Tikkanen loistavat poissaolollaan.
Erinomaista.
Toinen koohottaa hullun lailla ymmärtämättä itse pelistä käytännössä mitään ja toisen artikuloinnista ei sää välillä mitään tolkkua.
Ja kyllä se Tiki suoraaan sanottuna vaikutti olevan pihalla kuin lintulauta nykypäivän jääkiekosta.

Sasha-18:

--- Lainaus käyttäjältä: MailMan#14 - Syyskuu 08, 2014, 13:29:31 ---Ehkä paras uudistus tuossa remmissä on se että Valavuori ja Tikkanen loistavat poissaolollaan.
Erinomaista.
Toinen koohottaa hullun lailla ymmärtämättä itse pelistä käytännössä mitään ja toisen artikuloinnista ei sää välillä mitään tolkkua.
Ja kyllä se Tiki suoraaan sanottuna vaikutti olevan pihalla kuin lintulauta nykypäivän jääkiekosta.

--- Lainaus päättyy ---

Tikkasen kommentointi aiheutti kyllä hilpeyttä välillä. Muutamaan kertaan pääsi mainostamaan nopeimpia alivoimalla tekemiään maaleja NHL:ssä   :D

Nyt tosiaan pitäisi kyllä asiantuntemuksen nousta Petri Matikaisen ja Rautakorven liityttyä joukkoihin.

Labrys:
Ruutu.fi ei vaan saada toimimaan android laitteelle. Piti olla kehitystä kesällä tehty. Mikä siinä on niin vaikeeta. Sen mitä tökkimiseltä näki niin Niinimaahan siä taas, olis saanut jäädä sinne tenolle lohia narraan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta