Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (34/50) > >>

lupu:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 09:34:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Huhtikuu 19, 2014, 09:11:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 00:09:59 ---On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

--- Lainaus päättyy ---

Toi mua on aina ihmetyttäny joidenkin ihmisten kohdalla.. Mitä se ois sulta pois?

--- Lainaus päättyy ---
Tällä hetkellä ruutua myydään kuukaudeksi hintaan 29,90. Mieti kun olisit ostanut sen juurikin nähdäksesi finaalit ja sitten seuraavalla viikolla kerrotaan, että ne näkyy joka tapauksessa ilmaiseksi. Summa summarum, olis ainakin multa pois 29,90 ja kylla sapettais.

Corkscrew:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 19, 2014, 11:28:34 ---Ainakin nuo yleisimmät streamit näyttävät tänään pelin. Live ru  ja ainakin cool sport

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä noista striimeistä pitää maksaa Suomeen, että niitä on myös tulevaisuudessa.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Huhtikuu 19, 2014, 15:39:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 19, 2014, 11:28:34 ---Ainakin nuo yleisimmät streamit näyttävät tänään pelin. Live ru  ja ainakin cool sport

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä noista striimeistä pitää maksaa Suomeen, että niitä on myös tulevaisuudessa.

--- Lainaus päättyy ---

öö.. Mitä meinaat?

ollis:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 15:45:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Huhtikuu 19, 2014, 15:39:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 19, 2014, 11:28:34 ---Ainakin nuo yleisimmät streamit näyttävät tänään pelin. Live ru  ja ainakin cool sport

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä noista striimeistä pitää maksaa Suomeen, että niitä on myös tulevaisuudessa.

--- Lainaus päättyy ---

öö.. Mitä meinaat?

--- Lainaus päättyy ---

Nuo streamit on varmaankin ripattu jostain ruudun tms. streamista. Vaikea uskoa, että live.ru pitäisi omia kameroitaan halleissa. Joten siis jos Ruudulle ei makseta tarpeeksi, lopettaa se otteluiden kuvaamisen ja silloin ei muitakaan streameja todennäköisesti ole.

lupu:

--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Huhtikuu 19, 2014, 14:01:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 09:34:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Huhtikuu 19, 2014, 09:11:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 00:09:59 ---On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

--- Lainaus päättyy ---

Toi mua on aina ihmetyttäny joidenkin ihmisten kohdalla.. Mitä se ois sulta pois?

--- Lainaus päättyy ---
Tällä hetkellä ruutua myydään kuukaudeksi hintaan 29,90. Mieti kun olisit ostanut sen juurikin nähdäksesi finaalit ja sitten seuraavalla viikolla kerrotaan, että ne näkyy joka tapauksessa ilmaiseksi. Summa summarum, olis ainakin multa pois 29,90 ja kylla sapettais.

--- Lainaus päättyy ---
Jatketaan vielä vähäsen. Ensimmäisen erän perusteella tuli toinenkin erittäin hyvä syy, että ketuttaa esimerkiksi yksittäisten otteluiden näyttäminen ilmaiseksi. Yhteys rupesi pätkimään oikein urakalla puolen erän jälkeen. Ekana kaatui ruutusovellus töllöstä, sen jälkeen ipadista parin minuutin jälkeen ja lopuksi viimeiset minuutit pätki imacin kautta. Hyvänä esimerkkinä näistä pätkimisistä on viime kaudelta, kun urhotv tarjosi jonkun pelin kaikille, niin sitten ei nähnyt peliä nekään jotka olivat maksanut siitä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta