Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (33/50) > >>

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Huhtikuu 19, 2014, 09:11:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 00:09:59 ---On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

--- Lainaus päättyy ---

Toi mua on aina ihmetyttäny joidenkin ihmisten kohdalla.. Mitä se ois sulta pois?

axe86:
Kyllä se varmasti aika paljon asiakkaita olis pois jos ilmaiseks näyttäisivät. Eiköhän aika monikin nyt tuosta maksa juuri finaalien takia. Ja olisi se varmasti jonkin verran pois myös hallin yleisömääristä (lähinnä sarjan ekojen pelien) mikäli ilmaiskanavilla näkyisivät.

En ota siis kantaa siihen pitäisikö finaalien näkyä ilmaiskanavilta vai ei, ainoastaan siihen, että kyllä se maksavien asiakkaiden määrää varmasti tiputtaisi niin Nelosella kuin halleissakin sarjan ekoissa peleissä.

Corkscrew:
Juu onhan se pois siinä tapauksessa että paketit on ostettu siinä uskossa että sitä kautta näkee finaalit. Ja sitten ilmoitetaankin että finaalit näkyvät ilmaiseksi, niin kuluttajalta on pois se rahasumma jonka hän kokonaishinnasta mieltää finaalien arvoksi. Samalla tavalla niiltä oli pois jotka maksoivat välieräpelistä vaikka 45€, ja kun hintoja kesken kaiken alennettiin niin joku istui vieressä 20€llä. Tällöin tältä ensin lipun ostaneelta oli 25€ pois, ei ole tämän vaikeampaa.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 19, 2014, 10:22:09 ---Kyllä se varmasti aika paljon asiakkaita olis pois jos ilmaiseks näyttäisivät. Eiköhän aika monikin nyt tuosta maksa juuri finaalien takia. Ja olisi se varmasti jonkin verran pois myös hallin yleisömääristä (lähinnä sarjan ekojen pelien) mikäli ilmaiskanavilla näkyisivät.

En ota siis kantaa siihen pitäisikö finaalien näkyä ilmaiskanavilta vai ei, ainoastaan siihen, että kyllä se maksavien asiakkaiden määrää varmasti tiputtaisi niin Nelosella kuin halleissakin sarjan ekoissa peleissä.

--- Lainaus päättyy ---

kakspiippunen juttu.. Tältä kaudella ehkä ois asiakkaita pois, mutta väitän että ens kaudella ois enemmän maksavia asiakkaista mikäli finaalit näkyis ilmaseks.

Messi:
Ainakin nuo yleisimmät streamit näyttävät tänään pelin. Live ru  ja ainakin cool sport

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta