Jääkiekkokeskustelu > Tulosveikkaus ja otteluseuranta

SM-liiga Nelosella 2013 ->

<< < (32/50) > >>

Axe Boobs:
Mä oon ketjuttanut pääasiassa erikoistarjouksia, joita hölmöt ajoittain lähettelevät sähköpostilla. Niillä on yleensä saanut 14,95/kk, kertaalleen jopa 10,00/45pv. Tällä hetkellä tuon 14,95/kk saa Facebookissa olevan kaverin avustuksella. Tuolla sivulla on banneri, josta pääsee eteenpäin. Linkittäisin suoremminkin, mutta jotta homma toimii, täytyy linkittäjän kirjautua sisään, ja jokaiselle kirjautuneelle URL on erilainen. Eli kaveri jakaa referral-linkin Facebook-seinällään, sinä klikkaat sitä, kaveri poistaa linkin mikäli haluaa. Ja kausi näkyy loppuun saakka hintaan, jolla ei pääse edes seisomapaikalle halliin tänään. Kaverikin saa katsella viikon verran.

Nyt kun mietin, mäkin voin auttaa, jos jollakulla ei ole kavereita. :) Seitsemän päivää tulisivat käyttöön, muuten hupi loppuu mun osalta toisen finaalin jälkeen.

Messi:
Oulun eka peli näyttää tulevan Neloselta koko kansan nähtäväksi.

Screamager:
Finaaliavaukseen oli Nelosen tiimin televisioinnissa selvästi panostettu ja mietitty, miten konseptia voisi kehittää. Käytettiin päätykameraa hyökkäyspyörityksissä pitkiä aikoja, mikä toi eloa televisiointiin ja hidastukset tulivat pelikatkojen alettua nopeasti ja olivat laadukkaista kuvakulmista ja nimenomaan heti pelikatkoa edeltäneiden hetkien tärkeistä tilanteista.

Sitä taas en käsitä alkuunkaan, mikä rooli Korkan ja Tökkisen välisessä kaksinpuhelussa kaukalonlaidalla oli ennen pelin alkua. Joukkueet olivat varmaan pari minuuttia pyörimässä kentällä toimettomina, kun Täkkinen jaaritteli sanalla sanoen mitenkään peliin sinällään kuulumatonta ja siihen hetkeen sopimatonta asiaa.

hat3breeder:
On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

lupu:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Huhtikuu 19, 2014, 00:09:59 ---On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta