Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Harjoitusottelut 2012

<< < (14/20) > >>

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Elokuu 10, 2012, 11:46:29 ---Mahtaako siellä netissä näkyä ihan kaikki, kun harjoituspelien liput on numeroimattomia? Vai lätkäiseekö ne toimistolla ja Lippupisteestäkin ostaessa jonkun paikan varatuksi vaikkei lipussa mitään luekaan?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ainakin lippupalvelusta ihan piti valita minkä paikan ottaa, normaaliin lipunmyyntitapaan. Lipussa myös lukee paikka.

Mazza:
Liput on paikkakohtaisia eli eiköhän netissä kaikki näy. Itse ostin tuolta Lippupalvelun sivujen kautta ja paikan pääsi valitsemaan vapaasti.

axe86:
Onpas erikoista. Toimistolta sanottiin ettei harjoitusmatsien lipuissa ole paikkoja eikä tässä mun Tappara-Liberec -lipussa sellaista ole. Tämän illan peliin en oo vielä hakenut lippua kun en ollut aikaisemmin varma pääsystäni. Ehkäpä tää Tappara-Ilves on poikkeus, ehkä toimistolla odotettiin tänne isompaakin katsojaryntäystä.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Elokuu 10, 2012, 12:00:07 ---Onpas erikoista. Toimistolta sanottiin ettei harjoitusmatsien lipuissa ole paikkoja eikä tässä mun Tappara-Liberec -lipussa sellaista ole. Tämän illan peliin en oo vielä hakenut lippua kun en ollut aikaisemmin varma pääsystäni. Ehkäpä tää Tappara-Ilves on poikkeus, ehkä toimistolla odotettiin tänne isompaakin katsojaryntäystä.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, noi ET-pelit on eri juttu. Veikkaan, että tähän peliin myytiin paikat sen takia, että odoteltiin melko täyttä tupaa.

mazzaa90:
Tappara tänään.


61 Chris Connolly - 40 Jarno Koskiranta - 74 Antti Erkinjuntti
27 Elmeri Kaksonen - 85 Jussi Makkonen - 25 Henrik Haapala
21 Jerry Ahtola - 17 Ville Nieminen (A) - 81 Jukka Peltola
38 Sami Venäläinen - 28 Jarkko Malinen - 11 Miikka Männikkö
(44 Jan-Mikael Järvinen)

18 Tuukka Mäntylä (C) - 83 Teemu Aalto
15 Jussi Halme - 4 Jesse Jyrkkiö
6 Pekka Saravo - 9 Juha Leimu
(24 Atte Mäkinen)

58 Pekka Tuokkola
(77 Juha Metsola)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta