Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Harjoitusottelut 2012

<< < (5/20) > >>

KariH:
Makso mitä makso..paikalle mennään.  ;)
PK-seudulla ainakin on jo pitkään ollut parkkimaksu se 5-6 €/ottelu. Voipi olla, että on harkkaottelussakin 8.8 mutta se jää nähtäväksi.

pete27:
Keskiviikkona hain konttoorilta lipun eikä ny niin harmittanu se 3€ lisä siinä. Se ny vaan oli siinä lisänä...

Ostin mää sieltä hienon harmaan hupparinkin, vaikka löytötex/hong kong/vapaavalinta myis halvemmallakin huppareita... saatika että ohan mulla jo 2 muutakin Tapparan hupparia, puhumattakaan muista paidoista... Joten en olis totakaan tarvinnu.

Köyhäkin oon ja sairaseläkkeellä, mut 3€ lippuun lisähintaa ei pitäs itkettää ketään. 15€ itse lippu, tota luokkaahan ne on ollu jo muutaman vuoden näissä pikkuhalleissakin naapurikunnissa.

Bouma:
Mä hain lipun Turtolan Citymarketista perjantain peliin ja siihen tuli vain 2,5€ lisä eli 17,50€ maksoi yksi lippu.

Volvo#27:

--- Lainaus käyttäjältä: arde - Heinäkuu 30, 2012, 11:12:19 ---Bluesin FB sivujen mukaan sisäänpääsy on ilmainen. Toivottavasti sinioransseja ja muita faneja tulisi reilusti paikalle !

--- Lainaus päättyy ---

Facebook tiesi kertoa, että Espooseen lähtee 55 kannattajaa TFC:n kyydillä  8)

Messi:
Kätevä isäntä laittaa toimituskuluja 3 euroa per lippu. Jos hallille TOIMITETAAN 3 000 lippua, niin se toimitus maksaa 9 000 euroa. Fiksua...nelihenkinen perhe maksaa n. 5 hengen liput.
Jos tuo on Tapparalle noin kallista, niin minä voin hoitaa paikanpäälle toimituksen ja lisäksi myös järjestää lipunmyynnin puoleen hintaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta