Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Harjoitusottelut 2012

<< < (4/20) > >>

tonselmi:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Heinäkuu 26, 2012, 12:47:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Heinäkuu 26, 2012, 12:27:54 ---On kyllä kovia hintoja treenipeleistä tuo 15€ + toimitusmaksu 3€. Mitä nopeasti muiden suomalaisten ET-joukkueiden lipunhintoja tsekkasin, niin meillä sattu olemaan kalleimmat liput.

--- Lainaus päättyy ---
Itse maksan mielummin vaikka 20e hyvästä pelistä ja todennäköisemmästä voitosta, kuin 15e järjettömästä räpellyksestä.

--- Lainaus päättyy ---

Enpä ois itse paremmin lohkassu. Ja olkoonkin aika riistohinta harjoituspelistä, niin on sen uuden Tapparan näkemistä jo senverran odottanut, että ei itsellä tee tiukkaa maksaa tuota 18(?) Euroa.

Linden #16:
Yhdyn edellisiin puhujiin(en kirjaimellisesti). Jos on kalliimpi joukkue on meidän kaikkien oltava valmiita maksamaan enemmän lipuista ja oheistuotteista(mikäli laatu korreloi parantuneen rosterin kanssa). Markalla saa markan lelun ja kympillä kympin lelun,niin se vaan menee!! Itse olen jo varmistanut niin parkkilipun(josta myös oli jotain itkua kun joutuu maksamaan),kun kausarinkin. Jos peli sujuu saa rahalle vastinetta ja jos ei niin saa hyvällä syyllä olla marisemassa täällä ;D

arde:

--- Lainaus käyttäjältä: Kleinekuh - Heinäkuu 21, 2012, 13:10:42 ---Onko tuo elokuussa pelattava Blues-Tappara harkkapeli ilmaisella pääsyllä vai maksaako liput minkä verran? Entä onko Tapparalaisia tulossa paljonkin paikanpäälle?

--- Lainaus päättyy ---

Bluesin FB sivujen mukaan sisäänpääsy on ilmainen. Toivottavasti sinioransseja ja muita faneja tulisi reilusti paikalle !

Andy:
Oma mielipide on se että voitte pitää höntsypelinne tuolla 18e hinnalla. Aivan liian kova lipun hinta elokuun pelistä.

Z-16:
Terve pitkästä aikaa.

Onkos tuo parkkimaksu käytössä jo harkkapeleissä? Kyllähän nuppia kohden jos vain yksin tulee on 18 euroa kova juttu, mutta jos se 3€ tulee lisää jos on perheen kanssa liikkeelläniin en pidä pahana. kaksi aikuista ja kaksi lasta yht. 15+15+5+5+3=43€, mitäs tolla rahalla saa, vaikka lapsille, Ideaparkissa lasten ranneke funparkiin 18€, ja jos edes aikuinen menee paikalle, joutuu maksaan 5€.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta