Kirjoittaja Aihe: Tampereen Ilves 2012-13  (Luettu 248991 kertaa)

Poissa Melvin Eilinen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2012-13
« Vastaus #870 : Huhtikuu 17, 2013, 10:22:08 »
Tämä kopioitu Ilves foorumilta:

Uusina pelaajina Ilvekseen liittyvät hyökkääjät Jussi Pesonen, Robert Jekimovs,
Juuso Rajala ja Turo Asplund sekä puolustaja Mikko Kukkonen. Pesosen, Jekimovsin,
Kukkosen ja Asplundin sopimukset ovat kaksivuotisia ja Rajalan yksivuotinen.

Ensi kauden kattavan jatkosopimuksen Ilveksen kanssa ovat tehneet hyökkääjä Tommi Välimaa ja puolustaja Atte Pentikäinen. Puolustaja Jarkko Näppilän uusi sopimus ulottuu kevääseen 2016 saakka ja maalivahti Ville Kolppasen kevääseen 2015 saakka. Nuori puolustaja Aleksi Mäkelä on tehnyt kolmen vuoden sopimuksen.

Kun kerran lähdelinkki on saatavilla niin olisihan se suotavaa laittaa tekstiin mukaan.
Ilves tiedottaa uusista pelaajista. Linkki vie ilves.com sivustolle.

Toivottavasti nämä uutiset saavat kissanhiekkalaatikon rauhoittumaan. Tapparan finaalipaikka ahdistaa siellä aika paljon. Nyt on kova juttu ipafoorumilla se, että Ilves on alkujaankin suomenkielinen ja Tappara/TBK ruotsalainen. Kuulemma tämä historia hävettää osaa meistä kirvesrintojakin...

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Tampereen Ilves 2012-13
« Vastaus #871 : Huhtikuu 17, 2013, 10:51:54 »
Itse ainakin jouduin vähän pettymään näihin uusiin hankintoihin. Odotin oikeasti että sieltä tulisi yksi tai kaksi yllätystä. Mutta kaikkien nyt julkaistujen pelaajien nimet olivat jo ennakkoon tiedossa. Tulee vähän mieleen viime kauden Tappara, jossa oli pari kakkoskorin pelaajaa, ja loput toivotaantoivotaan-osastoa. Pesonen --> Tenute ja Jekimovs --> Erkinjuntti. Kyl toi rosteri huutaa vielä paria oikeasti kärkipään hyökkääjää, jotta taistellaan sääleistä. Itse olisin toivonut, että Ipa olisi kaiken ns.hypen jälkeen kasannut vakuuttavamman rosterin, ja samalla ainakin oma mielenkiintoni olisi kasvanut Ilveksen suhteen, nyt tuo vaikuttaa taas varsin HMV:ltä.

edit. Naapurin palstalla syljettiin Piispasen ja Luomalan hankintojen päälle, mun mielestä jos edellä mainitut nimet olisi tossa listalla, joukkue näyttäisi huomattavasti paremmalta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2013, 11:11:36 kirjoittanut jallu_tane »
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Captain_Bringdown

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2012-13
« Vastaus #872 : Huhtikuu 17, 2013, 11:43:05 »
Piiskataan nyt vielä vähän kuollutta hevosta:

Lainaus
Ilveksen toimitusjohtaja Heikki Tarvainen, miksi Ilves päätti venyttää pelaajasopimusten julkistamista ensi viikkoon?

– Mun mielestä siinä uutisessa oli selvästi, että päätettiin siirtää (pelaajajulkistukset) ensi viikkoon. Tehtiin niin ihan omista syistämme. Ei siinä ole mitään suurta draamaa… Ei siellä mitään ole tapahtunut.

Johtuuko julkistamisen viivytys siitä, että Lukolla on yksi ottelu kautta jäljellä (Ilvekseen huhutulla Jussi Pesosella on kuluvan kauden kattava sopimus Lukkoon)?

– Ei.

Eipä siinä mitään. Normaalia suomalaista tiedottamista. Tuttua politiikasta ja yrityselämästä.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2012-13
« Vastaus #873 : Huhtikuu 17, 2013, 11:59:12 »
Ilveksen pelaajasopimukset veivät joukkueen heti finaaleihin
Näin siis jos luotamme porilaisiin, ja miksemme luottaisi.
Nopeaa reagointia satakuntalaisilta ja taitaakin olla Ilveksen ainoa keino päästä enää finaaleihin.
SK: Mainos SK:ssa: Tervetuloa Poriin Ilves

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2012-13
« Vastaus #874 : Huhtikuu 17, 2013, 14:18:45 »
Lukitaan tämä ja siirrytään Ilveksen osalta kauteen 2013-14.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!