Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (155/175) > >>

Vilttitossu:
Ipappa on pihalla ku lumiukko, ku heittelee tietojaan esille tarkistamatta ensin. Ihan esimerkikisi niinkin helppo tarkastettava, kun pelin alkamisaika.... vituralleen meni sekin.... Mutta sehän näissä netin keskustelupalstoissa onkin niin hauskaa, että täällää jokainen saa vapaasti kertoa omia totuuksiaan, vastuu jää lukijalle. Mulle tää on tuttua, koska savosta olen kotosin, ni mun jutuilla on aina vastuu kuulijalla.
Ihan parasta antaa asian olla, kyllä ne viralliset numerot katsojista ja taloudellisesta tuloksesta aikanaan tulee julki, sieltä se totuus sit selviää. Urheilullisen tuloksen virallista päätöstä ei tarvinne odottaa ;)
Ennustin, että Ilves vie karsinnat 4-0, ja niin taitaa käydä, onnittelut Ipalle "mestaruudesta" jo etukäteen, ootte te kovia  8)
Hauska illalla nähä kaupungilla Ipalaisten juhlivan, tulen kyllä soittamaan suutani, olkaa kynäniskat varuillanne ;)

seminologi:
Saamieni tietojen mukaan Hirvosen Sami aloittaa kakkoskoutsina ensi kaudella. Ihan ok ratkaisu Ilvekseltä.

vepsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Maaliskuu 30, 2013, 09:54:52 ---Ipappa on pihalla ku lumiukko, ku heittelee tietojaan esille tarkistamatta ensin. Ihan esimerkikisi niinkin helppo tarkastettava, kun pelin alkamisaika.... vituralleen meni sekin.... Mutta sehän näissä netin keskustelupalstoissa onkin niin hauskaa, että täällää jokainen saa vapaasti kertoa omia totuuksiaan, vastuu jää lukijalle. Mulle tää on tuttua, koska savosta olen kotosin, ni mun jutuilla on aina vastuu kuulijalla.
Ihan parasta antaa asian olla, kyllä ne viralliset numerot katsojista ja taloudellisesta tuloksesta aikanaan tulee julki, sieltä se totuus sit selviää. Urheilullisen tuloksen virallista päätöstä ei tarvinne odottaa ;)
Ennustin, että Ilves vie karsinnat 4-0, ja niin taitaa käydä, onnittelut Ipalle "mestaruudesta" jo etukäteen, ootte te kovia  8)
Hauska illalla nähä kaupungilla Ipalaisten juhlivan, tulen kyllä soittamaan suutani, olkaa kynäniskat varuillanne ;)

--- Lainaus päättyy ---

No ei sitten ihan vienyt. Ei tarvii nähdä Ipan juhlintaa, ainakaan vielä tänään.

Mode-edit: Yksi hakasulje oli jäänyt pois lainauksesta

illodin:

--- Lainaus käyttäjältä: seminologi - Maaliskuu 30, 2013, 21:26:05 ---Saamieni tietojen mukaan Hirvosen Sami aloittaa kakkoskoutsina ensi kaudella. Ihan ok ratkaisu Ilvekseltä.

--- Lainaus päättyy ---
Onkohan Samilla "mestispykälä" sopparissa?  8)

Theoren:

--- Lainaus käyttäjältä: Theoren - Maaliskuu 29, 2013, 04:38:48 ---Ilvesman on niin onnessaan ku ovat saamassa jokavuotisen mestaruudesta. Täytyy kyllä sanoa että itse en paljo kehtais juhlia jotain turhanpäiväisiä karsintapelejä, hävettäs niin saatanasti. Ilvekselle osunut hyvät pelipäivät, perjantai ja kiirastorstai, kaljottelijafanit käy sitte kattoon räpellystä ja oluen voimalla sen kestävät. En minä ainakaan uskonutkaan Ilveksen häviävän, muutakuin todennäköisesti vieraissa ottavat nyt  pataansa, jotta saa vielä yhden kotipelin. Ilvemiehet tykkää ku saavat lisäherkkua.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tämän tappion arvas, on ne senverran kieroa porukkaa. Sylettää tommonen epäurheilijamaisuus. Nyt sitten fanit pääsevät vielä näkemään tätä sontaa lisää ja saavat juhlia kotona "mestaruuttansa", säälittävää porukkaa koko ilvesperhe, fanitki näyttäs nauttivan näistä peleistä, ei saatana. Sais viimenen tippua suoraan niin loppus tää pelleily.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta