Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (11/175) > >>

Raul7:
Myös sisäpiiristä kuultuna että myös Meskanen lähtee Ilveksestä. Ja sen mitä itse ymmärsin niin sain kyllä sen kuvan että Raunio nimenomaan laitettiin pihalle, uutisointi toki oli aivan muuta. Tiedä näistä sitten.

SashaBarkov:

Eiköhän Raunio lentäny pihalle,  samaa olen kuullut... Ei kateeksi käy toi ipan touhu...Ei se konkkakaan kaukana ole... Tai mistä minä sitä tiedän ;D

taappara:
Ilveksen harjoitusporukkaan liittyy myös 19-vuotias maajoukkuehyökkääjä Aivaras Bendzius

http://eliteprospects.com/player.php?player=47940

Mode-edit:
Laitetaanpa myös linkki uutiseen (ep ei kerro ainakaan mitään Ilveksestä):
Ilves: Ilves leireilee Lempäälässä

Manse-Fani:
Mitä helvettiä Ilves näillä markan miehillä kuvittelee saavansa? Olkoonkin viikon kokeiluja, mutta eihän herranjumala tosta touhusta tule yhtään mitään. Seppo lupailee kärkipelaajia, kääntyy ja heittää hepillisen kannattajien suuntaan raijaamalla joukkueeseen pari tukevaa p-amerikkalaista ja jonkun 11-vuotiaan Aivaraksen ei-niin-kovasta Liettuasta. Samaan aikaan TJ (ilmeisesti) laitetaan pihalle ja edelleen joukkueen ykkös- ja kakkoskentälliset loistavat poissaolollaan. Laatulihat tippuvat yksi kerrallaan markkinoilta, kohta ei saa enää ketään.

Seppohockey on luhistumassa täysin kasaan ja kaatumassa omaan typeryyteensä.

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: TAPPARA 16 - Toukokuu 29, 2012, 14:21:38 ---Sisäpiiristä kuultu että Ipan leiri on jokseenkin sekaisin.


--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä sekaisuus raikaa Sonkajärvelle asti. Toisaalta valitettavaa, toisaalta niin kovin lystikästä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta