Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (67/175) > >>

Kolme Seppää:
Ilveksen "lopun taistelu" oli tosiaankin enemmän Humlin ansiota kuin Ilveksen. Ilvekselle voi povata vaikeita aikoja jatkossa, kun vielä ns. ykkössentteri Kantolakin on ilmeisesti polvivaurion takia sivussa pidempään. Voikin todeta, että Ilveksen ykkössentterinä lienee seuraavassa pelissä pelaaja, joka ei edes mahtuisi Tapparan kokoonpanoon (Kangasniemi tai Keränen).

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Lokakuu 04, 2012, 20:28:58 ---En kyllä omalta osaltani ymmärrä sympatioita Ilvestä kohtaan. Ei siellä kovin moni fani toivoisi Tapparan nousua liigan eliittiin, jos oltaisiin pohjalla. Se on varma juttu se.

No, eiköhän nuo Mansen heikommat putoa omalle sijoitukselleen kun nämä kierrokset tästä etenevät.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä oon ihan vilpittömästi onnellinen siitä, ettei Ilves kynnä siellä mihin ennakoissa povattiin. Niin kauan kun Tappara kuitenkin porskuttaa edellä. Jokainen saa toki ajatella miten tahtoo, mutta mä oon aina vihannu tota ajattelutapaa, että "ei nekään niin en mäkään" (mitenkään ottamatta kantaa siihen mitä ne Ilves-fanit oikeesti ajattelee Tapparasta). Eikä nyt kuitenkaan taida olla kyse ihan Ilveksen noususta pohjalta liigan eliittiin vaan enemmänkin mahdollisesta noususta pohjalta keskikastiin.

LAPA:
Ilves-Hifk pelissä tänään nähtiin mielestäni aika harvinainen teko Hifkin faneilta:

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/374104_10151190578049851_794613903_n.jpg

Mielestäni todella kunnioitettava tempaus heiltä.

tapsa34:
Juu aika epätavallinen mutta jalo tempaus?  :P

rännipakki:
Mahtava ele IFK faneilta! Arvostan suuresti tämän kaltaista fanikulttuuria!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta