Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (55/175) > >>

keigykedy:
Mua  kiinnostaa nyt lähinnä että tiputaanko me nyt tämän seurauksena sarjataulukossa pari sijaa ?

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Syyskuu 26, 2012, 10:01:30 ---Mua  kiinnostaa nyt lähinnä että tiputaanko me nyt tämän seurauksena sarjataulukossa pari sijaa ?

--- Lainaus päättyy ---
Hyi miten itsekäästi ajateltu. Hieman empatiaa kehiin. Sitä paitsi miten käy Keskusareena-hankkeen?

Gemini:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 26, 2012, 10:06:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Syyskuu 26, 2012, 10:01:30 ---Mua  kiinnostaa nyt lähinnä että tiputaanko me nyt tämän seurauksena sarjataulukossa pari sijaa ?

--- Lainaus päättyy ---
Hyi miten itsekäästi ajateltu. Hieman empatiaa kehiin. Sitä paitsi miten käy Keskusareena-hankkeen?

--- Lainaus päättyy ---

No eihän Ilvekseltä ole edes odotettu mitää jeesia asian suhteen. Kun perse on auki niin paha siinä on mitään rahoittaa!

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Syyskuu 26, 2012, 10:01:30 ---Mua  kiinnostaa nyt lähinnä että tiputaanko me nyt tämän seurauksena sarjataulukossa pari sijaa ?

--- Lainaus päättyy ---

Sama. Taasko me taistellaankin karsintapeikkoa vastaan? Vai jos Ilveksen rahat loppuu niin siinä olisi automaattinen tippuja?

Mutta joo.. Asiat on joko ihan helvetin huonosti ja viimeisiä valoja sammutellaan. Mahdollisuus on myös se että Manngardille laitetaan kovat vastaan eli ota tai jätä. Siellä olisi tietty omistajajoukko valmis tulemaan avuksi mutta Vinnielle ei korvaus ole riittävä.

Tilanne on mennyt kuten hiukan alkujaan epäilinkin. Tämä osakejärjestely oli pirun haastava jo siitä tilanteesta koska Manngard on pumpannut rahaa seuraan käsittämättömiä summia. On helppo huudella että miehen pitäisi myydä seura mutta eiköhän siellä Vinnienkin taskulaskin näyttäisi järjestelyjen jälkeen pahasti punaista, joten niin helppoa se ei hänellekään ole.

Miksa:
Ainahan se on tärkeetä voittaa Ilves, mutta kaukalossa. Tällaista perseilyä on vaikee kattella tuntematta edes vähän sääliä niitä kannattajia kohtaan jotka käy samalla innostuksella hallissa kattelemassa Ilveen pelejä kuin itte käy Tapparan peleissä.

On se kissa syvällä nyt........mitenköhän mahtaa käydä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta