Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (52/175) > >>

Hende:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Syyskuu 23, 2012, 11:46:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Syyskuu 22, 2012, 18:48:14 ---Synkät luvut Hifk-Ipa pelistä. Pientä ailahtelua havaittavissa naapuri-leirissä.
Tohon pari vastaavaa tappioo perään ja kausi on taputeltu.

--- Lainaus päättyy ---
Ttttä? Eihän se ollu viimekaudella Tapparallakaan, vaikka alkukaudesta tuli tukkaan kuinka rumasti, monta kertaa? Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä kommenttiasi, että ammattilais-sarjassa, 60 ottelun runkosarjassa noin 10 pelin jälkeen kausi olisi taputeltu?
Jotain tsäänssejä ny naapurillekin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se Tapparan viime kausi ny kauheen hehkee ollut. Mutta olis pitäny avata vähän tarkemmin. Lähinnä tarkotin sitä, että joukkue on nuori ja päävalmentaja kokematon. Tämän lisäksi kassa on tyhjä. Eli jos tulee ns. tunti turpaan muutama peli tästä eteenpäinkin ja joukkueen selkäranka napsahtaa poikki niin ei kauheen hyvältä näytä.

Mitä Ilves siis tarvisi, pari selkeetä voittoo ja muutaman pelimiehen rosteriin, jotka tekisivät voittamisen hieman helpommaksi. Pelimiehet ei vaan oo ilmasia. Ite en siis jaksa millään uskoo, että Ipa yllättäis tänä vuonna positiivisesti. Voin olla toki väärässäkin mutta sepä nähdään kauden mittaan.

holvius:
Ilveksen yleisömäärät ihmetyttävät minua. Olen aina ollut uskossa, että Ilveksen ja Tapparan peleissä käy ne saamat 4500 - 5500 ihmistä pelissä kuin pelissä satoi tai paistoi.

Nyt on pari peliä mennyt alle 4.000 silmäpari ja Jokerit peliin joku mysteerimies on keinotekoisesti nostattamassa yleisökeskiarvoa. Onko nyt vaan niin, että todellisia kannattajia ei todellisuudessa ole kummallakaan ja kun tottuja nimimiehiä ei ole, niin ei vaivauduta peliin ?

Mazza:
Toi koko kesän jatkunut negatiivinen uutisointi Ilveksen suhteen vaan tekee tehtävänsä. Ei haluta mennä itse tarkistamaan tilannetta paikan päälle ja kannustamaan omaa suosikkia, vaan uskotaan lehtien, netin ja viidakkorummun pärinää että "paska joukkue, varma karsija" ja jos ei ole toivoa menestyksestä, suomalainen ei mene katsomoon. Hälyttävää tamperelaisen jääkiekon kannalta kaikkiaan. Tapparalla oli vielä Blues-pelissä ihan hyvä yleisömäärä (just ja just 5000), mutta sitäkin selittää osaltaan että tuohon matsiin oli jaettu jonkin verran ilmaisia lippuja. Toivotaan hyviä yleisömääriä tälle viikolle kun JYP ja Ilves tulevat kylään.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: holvius - Syyskuu 24, 2012, 12:00:45 ---Ilveksen yleisömäärät ihmetyttävät minua.
--- Lainaus päättyy ---

Olisiko Ilves uuden johdon myötä vähentänyt ilmaislippujen määrää selvästi? Kyllähän Hakametsä on ennenkin ollut melko tyhjillään, mutta silti ilmoitetut yleisömäärät ovat harvoin jääneet noin alhaisiksi.

Trafan:
Joku tukee Ilvestä ostamalla lippuja. Mielestäni parasta kannatusta, iso peukku "Mysteerimiehelle".
Ilves: Jesse Niinimäki ja lippuja Oriveden Leipomon kahvilassa Linnainmaalla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta