Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (40/175) > >>

Rouhija:
Saa nähdä paljonkon vaikutti se asia, että Kloten oli melkoisessa otteluputkessa. olikos kolmas peli neljään päivään tms.

Lare:
Kyllähän tilanne oli Ilveksen kannalta kaikella tavalla otollinen: heidän pelinsä perustuu kovaan intensiteettiin, peli pelattiin pienessä kaukalossa ja vastustaja oli ottelussa liikkeellä raskaalla jalalla. Tämä siis yhtään tuota voittoa millään tavalla väheksymättä. Tosin onhan tuo tilanne suhteellisen hupaisa kun ykkössentterinä häärii samettikätinen Kai Kantola. Pakisto on tiettyjen pelaajien nostaessa tasoaan jopa varsin hyvä, ja sekä Koistinen että Jokipakka lienevät molemmat aivan liigan kärkipäätä pakkihierarkiassa.

HcKälkäri:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Elokuu 24, 2012, 23:02:11 ---peli pelattiin pienessä kaukalossa

--- Lainaus päättyy ---

Oli pakko puuttua tähän. Mihin perustat tämän, että kangasalla on pienempi kaukalo kuin esim. hakametsässä. Itse olen molemmissa kaukaloissa pelannut, en ole mittanauhan kanssa mitannu, mutta väitän, että Kangasalla on selkeästi suurempi kaukalo kuin hakametsässä.

Edit. Se, että peli pelataan pienessä hallissa ei vissiin tarkoita sitä, että peli pelattaisiin pienessä kaukalossa?

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: HcKälkäri - Elokuu 25, 2012, 10:43:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Elokuu 24, 2012, 23:02:11 ---peli pelattiin pienessä kaukalossa

--- Lainaus päättyy ---

Oli pakko puuttua tähän. Mihin perustat tämän, että kangasalla on pienempi kaukalo kuin esim. hakametsässä. Itse olen molemmissa kaukaloissa pelannut, en ole mittanauhan kanssa mitannu, mutta väitän, että Kangasalla on selkeästi suurempi kaukalo kuin hakametsässä.

Edit. Se, että peli pelataan pienessä hallissa ei vissiin tarkoita sitä, että peli pelattaisiin pienessä kaukalossa?

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen myös pelannut molemmissa kaukaloissa ja itsekkin sanoin,että Kangasalla ja Nokialla pienissä kaukaloissa...mutta nyt kun sanoit,niin empä kanssa ole ihan varma Kangasalan kaukalosta...Nokia on ainakin varmasti pienempi,kun hakametsä...Se vasta oliskin hauska nähdä,kun liigajätkät vetäs Haka 3:sen miniaskissa olis kunnon NHL peliä :)

Green Hill:
Oon Laren kanssa samaa mieltä.Kangasalla pelannut ja tuntuu pienemmältä kuin haka ykkösessä,jossa olen myös pelannut.Tämä siis jäätuntumalta heitetty,ei varmalla tiedolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta