Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2012-13

<< < (30/175) > >>

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Elokuu 03, 2012, 19:11:03 ---

Ja fanit ovat ilmeisesti jatkaneet tuttua linjaansa. Nämä bongattu Jatkoajasta:

"Tähän yhteyteen, hmm, viihdeuutinen: Rohkea #Ilves-fani meni #Sport-joukkion eteen äsken ja näytti, tuota noin, kikkeliä. #Pitsiturnaus" @Esko Seppänen"
"Tyylikkäät #ilves-fanit repivät meidän auton lasinpyyhkijöitä. Veljet autossa EBJ-300. Ps. Teillä on autovakuuus maksamatta." Juha Hiitelä ‏@jhiitela"


--- Lainaus päättyy ---

Osaston pojat lähteneet oikeen raumalle asti edustaan... Jo on ala-arvosta sakkia.

tonselmi:
Mutta Ilves HEITTÄMÄLLÄ jatkoon tepsi voiton turvin kuitenki!!

Green Hill:
Ilveksellä taisi kuuleman mukaan Niko Peltola loukata itsensä pahoin Sport pelissä.Pitkä huili kaiketi tulossa ja paha isku takkuturkeille koska 6 viikkoa kauden alkuun.
Kulmaväännössä meni nilkka.

IlvesMan:
- Ilveksen A-nuoret (kaikki pelaajat syntyneet 90-luvulla) pääsi siis lohkostaan jatkoon, muttei selviytynyt finaaliin sillä hävisi Sportille 1-0.
- Poissa turnauksesta Niinimäki, Marjamäki, Korhonen, Kiviniemi, Kangasmäki, Kantola, Välimaa; Koistinen, Järventie, Tukio, Kesä; Wiikman.
- Ilves pelasi kahden viime kauden tapaan pystysuunnanjääkiekkoa, ja ainakin itse olen pettynyt tähän. Yllätyksenä tämä ei tosin tule edes Mietaalle, sillä tämä kiekko on se mitä Raipe tykkää peluuttaa.
- Pelaajista parhaiten onnistui hyökkääjä Keränen, puolustaja Jokipakka ja maalivahti Kolppanen joka tulee haastamaan tosissaan Wiikmanin.
- Turnauksessa loukkaantui puolustajista Niko Peltola, kun miehen seisoessa paikallaan kulmaväännössä luistin jäi railoon herran kaaduttua, ja näinollen jalka vääntyi ikävän näköisesti. Kuulemma pohjeluu murtunut ja pari kuukautta huilia edessä. Kuulemma.

Ykkösmiehistöllä oltaisiin viety koko roska leikiten.

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Elokuu 05, 2012, 18:23:44 ---
- Ilves pelasi kahden viime kauden tapaan pystysuunnanjääkiekkoa, ja ainakin itse olen pettynyt tähän. Yllätyksenä tämä ei tosin tule edes Mietaalle, sillä tämä kiekko on se mitä Raipe tykkää peluuttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Osaatko muuten kertoa, että pelaako Ilves mies- vai aluepuolustusta? Tuo ei tosiaan ole mikään yllätys, että Ilves jatkaa pystysuunnankiekolla, mutta ei se välttämättä ole huonokaan asia. Aggressiivinen karvaus ja nopeat vastaiskut voivat toimia hyvin, kun joukkueessa kuitenkin jalkoja riittää.

Ja tuon pitsiturnauksen perusteella on melko turha mitään johtopäätöksiä tehdä lopullisesta iskukyvystä, kun Ilvekseltä, kuten muiltakin puuttui useampi avainpelaaja. Omasta mielestäni Ilves, heikosta materiaalista huolimatta, voi kuitenkin yllättää kuten teki toissa kaudellakin. Playoffpaikka on kovan työn takana, muttei mitenkään mahdoton.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta