Kirjoittaja Aihe: sm-liiga.fi  (Luettu 30524 kertaa)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #75 : Syyskuu 21, 2012, 13:00:45 »
Mitä ihmettä? :D Naurettavaa toimintaa, kuka siellä nyt asioita hoitaakin... Mutta hyvä kun pistit asiasta palautetta, pitänee itsekin laittaa.

Mazza

  • Vieras
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #76 : Syyskuu 21, 2012, 13:02:06 »
Niillä on systeemit sekaisin jo ties kuinka monetta vuotta putkeen. Eihän Barkovkaan viime kaudella näkynyt tulokkaana pitkiin aikoihin. Todella amatöörimäistä jo alunperin, plus vielä se ettei hommaa vuosien päästäkään ole saatu toimimaan. Antaa vaan koko SM-liigasta todella amatöörimäisen kuvan kun tilastot ja nettisivut ovat ihan miten sattuu.

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #77 : Syyskuu 21, 2012, 20:16:51 »
Aika surkuhupaisan kuuloista sekoilua tämä koko tulokassekoilu kokonaisuudessaan kaiken maailman azevedoineen. Pelaajalistaus aiheena h-alkuiset tulokkaat kylläkin tunnistaa Haapalan, mutta ei niitä tilastoja hälle löydä. Mahotontahan se on.

Joukkueet - SM-liiga-sivu kertoo, että Tapparan kapteenilla Pekka Saravolla on tehot 0+1, puolet oikein. Bluesilla ja Pelsulla on erehdyttävän samannäköiset kapteenit naaman perusteella ja nimikin (sattumalta) sama "Kapteeni", oiva nimi jääkiekkojoukkueen kapteenille.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #78 : Lokakuu 02, 2012, 07:06:12 »
Mistä luette yleensä oikeat tilastot? Toki Ylen tekstitv näyttää pari tilastoa, mutta kaikkea sieltä ei löydy.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa NIÄMINEN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #79 : Lokakuu 03, 2012, 19:28:37 »
Ovat näköjään saaneet Haapalan tilastot oikein.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #80 : Lokakuu 05, 2012, 20:52:34 »
Perjantai-iltana kymmenen maissa Haapalalta taas jätetty päivittämättä pari illan maalia. Tuo on jo ihan PERÄSEINÄJOELTA.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #81 : Lokakuu 05, 2012, 20:55:22 »
Perjantai-iltana kymmenen maissa Haapalalta taas jätetty päivittämättä pari illan maalia. Tuo on jo ihan PERÄSEINÄJOELTA.

Ne on tullu jo muutaman matsin tässä 1-2 päivän viiveellä. Ei kyllä ymmärrä miks, muitten päivittyy ihan ajallaan... Kertoo kyllä aika paljon Sm-liigan systeemeistä. Ilmeisesti Haapala päivitetään manuaalisesti tms kun aina saman kaverin tilastot kestää?

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #82 : Lokakuu 05, 2012, 21:06:25 »
Onko joku saanut palautteeseensa vastauksia. Minä olen kahteen otteeseen palautteen muodossa hämmästellyt
sivujen ja varsinkin tilastojen heikkoa tasoa. Minkäänlaista vastausta en ole saanut, puhumattakaan että tilastoja
olisi alkanut siellä joku päivittää. Viime vuoden tilastoilla mennään edelleen.



Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #83 : Lokakuu 05, 2012, 21:07:53 »
Onko joku saanut palautteeseensa vastauksia. Minä olen kahteen otteeseen palautteen muodossa hämmästellyt
sivujen ja varsinkin tilastojen heikkoa tasoa. Minkäänlaista vastausta en ole saanut, puhumattakaan että tilastoja
olisi alkanut siellä joku päivittää. Viime vuoden tilastoilla mennään edelleen.

Ei oo tullu vastausta, oon pariin kertaan pistäny Haapalasta palautetta, ekaks siittä kun Haapalaa ei ollu tilastoissa ollenkaan ja sitten siitä kun kaverin tilastojen päivitys kestää.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #84 : Lokakuu 06, 2012, 16:04:49 »
Ei. Ei ole tullut. Olen parikin kertaa (tänäkin vuonna) kysynyt, että pitääkö kaikki tehä ite, ts. kuka perkele teillä noita asioita tarkistaa vai ei kukaan. Pelaako SM-liiga sen varassa, että ei tarvitse tarkistaa mitään kun joku aina reklamoi ja sitä kautta saadaan ilmainen korjaus. SM-liigan sivut sucks.

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #85 : Lokakuu 12, 2012, 10:19:33 »
On nähtävästi Sm-liigan sivut laittanut tuonne ottelu kohtaan otteluennakon. Ennakko tosin on napattu Jatkoajasta. Tässä linkki niin näette koko komeuden:
http://www.sm-liiga.fi/ottelut/ennakkoraportti/37599.html  Linkki on siis Ässät-Tappara pelin ennakko. Eihän tuo nyt kovin hääppönen ole.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #86 : Lokakuu 12, 2012, 10:52:36 »
On nähtävästi Sm-liigan sivut laittanut tuonne ottelu kohtaan otteluennakon. Ennakko tosin on napattu Jatkoajasta. Tässä linkki niin näette koko komeuden:
http://www.sm-liiga.fi/ottelut/ennakkoraportti/37599.html  Linkki on siis Ässät-Tappara pelin ennakko. Eihän tuo nyt kovin hääppönen ole.

Toivottavasti on luvat SM-liiga kysynyt Jatkoaika.com:sta? Jossei ole....

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #87 : Huhtikuu 10, 2013, 19:01:09 »
Hei, peli ei ole vielä selvä. Tapparan finaalivastustaja ei oel vielä selvillä. Katso itse tuosta linkistä.
Toivottavasti vastustaja ratkeaa jo 12.4. pelattavassa pelissä. SM-liiga sivut, nuo aina niin hyvin hoidetut ja luotettavat:

http://www.sm-liiga.fi/
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #88 : Huhtikuu 11, 2013, 08:20:03 »
Hei, peli ei ole vielä selvä. Tapparan finaalivastustaja ei oel vielä selvillä. Katso itse tuosta linkistä.
Toivottavasti vastustaja ratkeaa jo 12.4. pelattavassa pelissä. SM-liiga sivut, nuo aina niin hyvin hoidetut ja luotettavat:

http://www.sm-liiga.fi/

Tarkoitat siis tuota aikaistettua pronssipeliä joka pelataan huomenna? En mä ainakaan mitään kovin suurta virhettä tuolta löydä....

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #89 : Huhtikuu 11, 2013, 08:57:10 »

Eilen niitä SM-liigan sivuja ei oltu vielä päivitetty. Kyllä ne nyt kunnossa on.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila