Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-liiga: Finaalit (Pelicans-JYP)

<< < (3/3)

HuiHai:
Hyi, JYP vei.. Jostain syystä en ole koskaan pitänyt joukkueesta. Johtuu ehkä siitä, että olen JYP- fanien ympärillä elänyt elämäni. Onnea silti. ;)

Mutta oli hieno finaalipari. Etenkin kaksi viimeisintä peliä oli loistavaa katsoa!

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Huhtikuu 23, 2012, 20:52:07 ---Hyi, JYP vei.. Jostain syystä en ole koskaan pitänyt joukkueesta. Johtuu ehkä siitä, että olen JYP- fanien ympärillä elänyt elämäni.

--- Lainaus päättyy ---

Sama. Ei saa nyt, eikä koskaan minun kunnioitusta kannattajat. Ärsyttävää sakkia ja voin kertoa, että tästä saa töissä kuulla...

Mutta, se on sanottava on se sitkeä joukkue. Uskon Dufvan lähdön olleen todella mieluinen asia, vaikka pelisapluuna ei ole tainnut ollenkaan niin ilmapiiri ja tunnelma vapautui sen verran, että joukkue nautti pelaamisesta toisilleen, valmentajalle ja seuralleen.

mrcrowley:
JYP, uskomaton joukkue! Upea tarina pikkuseurasta dominaattoriksi.

Koko finaalisarja oli parasta sitten 2000 -luvun alun, ja voitto meni joukkuehengen, työnteon ja taistelun siivittäminä juuri oikeaan osoitteeseen.

Onnittelut Jyväskylään!

#51:
Onnea JYP! Ei jäänyt epäselvyyttä parhaasta joukkueesta, kun joukkue hävisi ainoastaan kaksi peliä playoffeissa. JYP:in puolella tuli oltua playoffien alusta asti, joten ihan hyvä fiilis tässä on itselläkin. Uskomatonta sitoutumista ja itsensä likoon laittamista joka pelaajalta, arvostan.

Hakkuri:
Joo, onnittelut vaan Jypille ja jyppiläisille! Yllättävää kyllä, itsekin olin Jypin takana. Erityisesti Jokerit-sarjassa, mutta myös finaaleissa. Vaikka aina olen vannonut ja kannattanut ennen muita ns. "hämäläisjoukkueita". Niin, ainakin silloin lapsuudessa ja nuoruudessa asuessani 18 vuotta Lahden naapurikunnassa tuo seutu luettiin Hämeeseen. Nykyään en tiedä mistään mitään, kaikki on määritelty uudelleen...   8)

Yksi syy siihen, että toivoin Jypin menestystä oli varmaankin valmentajassa. Pelaajauransa aikana Suikkanen oli minulle ainakin lievästi "inhokki". Nyt valmentajana kunnioitan häntä aika lailla, mutta ne "mediaitkut" vai miksi niitä vedätyksiä kutsuisi, hieman kiusaavat. Väritön, vaatimaton, mutta joukkueen suhteen vaativa - ja asiallinen Aho keräsi sympatiani.

Pelicans pelasi hyvän sarjan, mutta miksi Jyp vei ottelut. Minusta pääsyy oli huolellisuus, rutiini - ja Helenius. Huomasi kyllä, että esim. Auvityllä ei jyppimeininki ollut vielä ihan niin selkärangassa kuin muilla. Esim. Hubacek oli kai jo valmiiksi niin jyppi kuin olla ja voi. Tilanteita ja mahdollisuuksia ottelusarjan pitkittämiseen ja jopa viemiseen oli Pelicansilla vaikka kuinka, mutta ainakin vielä nyt se joku pieni juttu puuttui. Mutta jos joukkue ei tuosta hajoa maailmanääriin, niin ehkä jo ensi kaudella homma osataan viedä loppuun asti. Tosin kovaa tulee kilpailu olemaan. Selvästi esim. Kärpät ja Jokerit ovat "sotajalalla" menestyksen suhteen. Tämän kauden saldo ei tyydytä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta