Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kisat 2012 - Suomi/Ruotsi

<< < (10/38) > >>

taakka:
Itse veikkaan että Jypin Tuppurainen valitaan mukaan MM-ryhmään, Kontiola tuskin mahtuu joukkueeseen.

HuiHai:
Itse haluaisin nähdä Pelicansin Joonas Järvisen MM-kisoissa. Etenkin eilisessä finaalipelissä oli todella hyvä! Fyysinen pakki ja kudin osueessa kohdalleen maalejakin syntyy.

Linden #16:
Filppula-Koivu-J.Jokinen
Granlund-Immonen-J.Pesonen
Joensuu-N.Kapanen-Pihlström
Petrell-Nokelainen -Komarov
13.Hyökkääjä Tuppurainen

Salmela-Niskala
Puistola-Lepistö
Väänänen-Kousa
Jaakola-Söderholm

Vehanen
Lehtonen
Helenius

Podolski:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparammiäs - Huhtikuu 24, 2012, 16:04:51 ---Tietääkö joku, että jatkuuko toi Canal+ 3kk=39,90€-paketin tilaus ton 3kk jälkeen ja saako sen keskeytettyä sitten? Meinaan mikään mua ei tossa kiinnosta kun toi lätkä ja loput ajasta on sitten aivan turhaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä pitäisi pystyä. Ainakin DNA Welhon kautta otetut Canal+ paketit voi katkaista 3kk jälkeen.

ekunkikat:
Linden16 kokoonpano yllä lienee todella lähellä lopullista. Ainakin itse toivon myös, että Tuppurainen/Joensuu kaksikko olis mukana, eikä esim. Peltonen "vanhoilla näytöillä", mutta pelkään pahinta. Hyvät veljet Peltonen/Pihlström viilettänee Kapasen rinnalla kolmosessa.

Edit. Niin ja toi Pyörälä on kanssa käsittämätön "pakkovalinta" aina kisajoukkueeseen, kun ei ole hyvä missään roolissa, mutta kaikissa rooleissa juuri jotenkin selviytyy tuolla tasolla. Omasta mielestäni yliarvostettu ja tehoton pörrääjä, toivottavasti ei valita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta