Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kisat 2012 - Suomi/Ruotsi

<< < (6/38) > >>

67:

--- Lainaus käyttäjältä: 30# - Huhtikuu 12, 2012, 14:10:19 ---Tappara ja Leijonat ovat minulle lähes saman arvoisia, ehkä Leijonat mennyt hitusen ohi kun ovat menestyneempiä lähi vuosina paremmin.


--- Lainaus päättyy ---
Tuohon täytyy sanoa, että mulla on aivan täysin toisinpäin. Tuolla kriteerillä Tappara voisi vaihtua sulla myös Jypiin tai Bluesiin.
Väänäsen vääntämistä kisoihin myös ihmettelen kovasti. Vähän niinkuin menneillä vuosilla A-P Berg, Kiprusoff, A-J Niemi, Helminen jne jne. Enkä kovasti myöskään arvosta uusinta mestaruutta niin kuin vuonna 1995 saavutettua. Silloin taisi viimeksi toimia valmentajana sellainen henkilö joka otti sinne pelaajia ilman pärstä kerrointa.

Volvo#27:

--- Lainaus käyttäjältä: 30# - Huhtikuu 12, 2012, 14:10:19 ---Tappara ja Leijonat ovat minulle lähes saman arvoisia, ehkä Leijonat mennyt hitusen ohi kun ovat menestyneempiä lähi vuosina paremmin.

--- Lainaus päättyy ---

Huoh, mun sydän itkee verta aina, kun näen tällaista. Ei niinkään sen takia, että jollekin maajoukkue on seurajoukkuetta tärkeämpi, mutta toi perustelu on jotain niin kamalaa. Jos et joskus häviä ja mikäli sulla ei joskus oo menestyksettömiä kausia, niin et voi tietää oikeasti miltä tuntuu voittaa.

Topiciin sen verran, että ihan innolla odotan kisoja taas, kun omat pelit loppuivat taas runkosarjaan. Sami Kapanen -paketin voimin tulee oltua hallilla ja loput Suomen pelit tulee katsottua kisastudioissa tai baarissa.

Bouma:
Valtteri Filppula tulee kisoihin. Iso pala Suomen joukkueen yli -ja alivoimaa. Nyt se Tuomo Ruutu vielä niin meillä on todella kova ykkösketju.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Huhtikuu 22, 2012, 13:20:01 ---Valtteri Filppula tulee kisoihin. Iso pala Suomen joukkueen yli -ja alivoimaa. Nyt se Tuomo Ruutu vielä niin meillä on todella kova ykkösketju.

--- Lainaus päättyy ---
Ruotsi saa pelottavan kasan STAROJA Detroitista, jos kaikki tulevat. Ruotsin osakkeet nousee jopa MM-kultaan asti.

Bouma:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Huhtikuu 22, 2012, 14:41:52 ---Ruotsi saa pelottavan kasan STAROJA Detroitista, jos kaikki tulevat. Ruotsin osakkeet nousee jopa MM-kultaan asti.
--- Lainaus päättyy ---

En jaksa millään uskoa että esim. Lidström tulisi ainakaan, Holmström ei tule ja Franzen ei ole vielä päättänyt. Mutta joo kyllä tuo Zetterberg pelkästään on jo todella kova vahvistus ja Ruotsi on aina kova, vaikka siellä ei nimi miehiä paljoa olisikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta