Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kisat 2012 - Suomi/Ruotsi

<< < (3/38) > >>

Bouma:
Elisaviihteen kautta tulee kisat seurattua tällä kertaa ja paikanpäällä myös. Sami Kapanen paketti tuli ostettua hyvissä ajoin ennen otteluohjelman julkistusta ja kas kumma, Suomi-Kanada peli kuuluu tähän. ;D

Toivon että että Mikko Koivu ja Tuomo Ruutu saadaan kisoihin, siihen ympärille kun laittaa taas viime vuoden joukkueesta pelaajia ja tietty jos muutaman NHL-pelaajan vielä saisi ja Kärppä Lehtosen. ;)

Chips P:
Hendelle: älä huolestu, kyllä mä olen NHL-pelejä nähnyt elämäni aikana moniakin, meinasin vaan sitä tarkempaa SEURAAMISTA, eli en aktiivisesti seuraa tuloksia ja mikä oleellisinta, mulla ei ole mitään suosikkiseuraa sieltä. Mun penkkiurheilu on tunnepohjaista ja mun on tosi vaikea katsoa jotain peliä, jos mulla on ihan sama kumpi sen voittaa. Mulla ei ole mitään tunnesiteitä johonkin joukkueisiin toisella puolella maapalloa. Jääkiekkoa en ole koskaan pelannut itse ja ehkä sen takia en katso sitä taktisteknisesti, eli mulle ei välttämättä riitä, että peli on vaan "hienoa" tai "laadukasta" (mitä se varmaan kiistatta onkin änärissä). Sama mulla on futiksessa, mulle on ihan sama miten jossain El Classicossa käy kun ei ne tulokset tunnu miltään, mutta on kiva käydä katsomassa paikallista futista täällä Suomessa, eikä tarvi olla edes Veikkausliigaa! Jäkiksessäkin tykkään seurata toisella silmällä Mestistä.

Mä tiedän hyvin olevani tässä vähemmistössä, mutta oon mä monessa muussakin asiassa vastarannan kiiski, jollei muusta syystä niin piruuttani! Eräällä tavalla sen takia mä olen Tappara-fanikin, vaikka olen Porin seudulta kotoisin ja asun nykyään Turussa...(ja joku vääräleukahan voi mun prinsiipeistä vetää johtopäätöksen, että kun ehdoin tahdoin haluan seurata semmosta vähän heikkotasoisempaa kilpaurheilua niin parin viime kauden aikaisen Tapparan seuraaminenhan osuu kuvailuun nasevasti...)

Mutta itse asiasta: en jaksa oikein uskoa, että kotijoukkue ottaisi kultaa tälläkään kertaa. Niin monen asian piti pomppia Suomelle viime vuonna, että sama tuskin onnistuu kahtena vuonna peräkkäin. Tietty määrättyjen maiden jo pitkään jatkunut eräänlainen "luovuttaminen" näiden EM-kisojen suhteen (Ruotsi on ollut jo pitkään mukana B- tai C-joukkueella, ja USAsta nyt turha edes puhua) parantaa mahdollisuuksia voittoon, mutta itäisemmässä Euroopassa Fasel-kisat tuntuvat yhä olevan ihan ok juttu ja kantoa kaskessa riittävästi.

baldie:
Huippumies J.Jokinen

Hmm..itteä ei ihan sytytä. Oikea paikka tarvis miehelle löytää.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Huhtikuu 06, 2012, 14:47:37 ---Miten muuten palstalaisilla menee MM-Kisojen suhteen? Eli ollaanko menossa paikan päälle, ja kuinka yleisesti jääkiekon MM-Kisat kiinnostavat joka vuosi?

--- Lainaus päättyy ---
No jaa, kyllähän noita MM-kisoja tulee katteltua televisiosta tilaisuuden tullen mutta ei edes Suomen peleihin tule tehtyä mitään järjestelyjä ja aikataulutuksia paitsi jos ovat finaalissa. Paikan päälle ei ole hinkua... ulkomaille kisoihin niin tarvis olla joku työreissu jonka ohessa vois käydä kattomassa. Kyllä kiekossa Tappara on se mitä seuraan, ET peliin keskieurooppaankin suunnittelin joskus matkaa mutta ei sitten pystyny toteuttamaan.
Kysymyksestä ohi jalkapallosta puheen ollen, on minulle tehny paluun mutta seuratasolla, sytykkeenä viime MM-kisat sekä bensaa liekkeihin kokemus Camp Nou:lla. Mutta tulee sijalla kolme Tapparan jälkeen, ykkönen on omat harrastukset.
Itte en o pelannu mitään, sohlannu kiekkoa ja potkupalloa pihapeleinä kloppina sekä lukioaikaan puulaakijalkapalloa ja siinäkin vasen pakki.
Sinänsä hassua että ainut fanikama mitä minulla on, on FCB:n huivi ostettuna arvatkaas mistä  ;D

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Huhtikuu 06, 2012, 14:47:37 ---Miten muuten palstalaisilla menee MM-Kisojen suhteen? Eli ollaanko menossa paikan päälle, ja kuinka yleisesti jääkiekon MM-Kisat kiinnostavat joka vuosi?
Itse en ainakaan ole oikeastaan koskaan elänyt missään Leijonien "hengessä" ja jännittänyt kuinka käy. En pidä kisoja oikein minään, muuten kuin mukavahan se on jääkiekkoa katsoa. Mielenkiinnon vie kuitenkin aina samaan aikaan pelattavat NHL:n pudotuspelit.

--- Lainaus päättyy ---
Lippu Suomi-Usa peliin. MM-kisoista on mennyt maku kun pelataan joka vuosi ja vielä O-kisojen kanssakin. Rahat pois ja TV-kisat. Viimevuosina ei ole tullut katsottua kuin ratkausupelit.
Mertarannallakin ego tullut ääntä suuremmaksi ja koko selostus pelleilyksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta