Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (20/31) > >>

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 19, 2012, 10:09:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 19, 2012, 10:08:20 ---Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

--- Lainaus päättyy ---

Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos selkeästä informaatiosta, jonka vähäjärkisempikin Rouhija ymmärtää :)

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 19, 2012, 10:11:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 19, 2012, 10:09:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 19, 2012, 10:08:20 ---Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

--- Lainaus päättyy ---

Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos selkeästä informaatiosta, jonka vähäjärkisempikin Rouhija ymmärtää :)

--- Lainaus päättyy ---

Tuo selkeä informaatio sais olla siellä Tappara.fi sivuilla vaikka "Liput" sivulla. Niin, jäähallin lipunmyynti on ilmeisesti Lippupalvelun ennakkomyyntipiste... ;)

Kiitokset ... Pysäköinti-Info: YKSITTÄINEN PARKKILIPPU PELIIN:    8)

Kullervo-Kämmölä:
Ihana uudistus, kertakaikkiaan! Vihdoinkin päästään eroon katsojista, noista jääkiekon parasiiteista.

forrest:
Tänään tai huomenna pitäisi selvitä, voiko parkkiliputtoman auton tuulilasin tulla toisenlainen lippu kaupungilta, kuten hallissa on ennenaikaisesti kuulutettu, kun kaupungin lakiasianosasto kertoo kantansa.

Oli muuten yllättäen hiekkakenttä eilen täpösen täysi, joten moni muukin on sitä mieltä ettei turhasta viitsi mitään maksaa. Itse tosin olen parkkeerannut joko hiekkakentälle tai toiselle nimeltä mainitsemattomalle paikalle jo vuosikaudet, joten maksullisuus ei pahemmin häiritse, paitsi että hiekkikseltä voi olla vaikeampi löytää tilaa.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Syyskuu 20, 2012, 06:50:23 ---Tänään tai huomenna pitäisi selvitä, voiko parkkiliputtoman auton tuulilasin tulla toisenlainen lippu kaupungilta, kuten hallissa on ennenaikaisesti kuulutettu, kun kaupungin lakiasianosasto kertoo kantansa.

Oli muuten yllättäen hiekkakenttä eilen täpösen täysi, joten moni muukin on sitä mieltä ettei turhasta viitsi mitään maksaa. Itse tosin olen parkkeerannut joko hiekkakentälle tai toiselle nimeltä mainitsemattomalle paikalle jo vuosikaudet, joten maksullisuus ei pahemmin häiritse, paitsi että hiekkikseltä voi olla vaikeampi löytää tilaa.

--- Lainaus päättyy ---
Hiekkakentällä voitaisiin järjestää "näin pysäköit fiksusti muut huomioiden"-kurssi, kun autot parkeeraataan miten sattuu ja hyvää parkkitilaa jää käyttämättä, kun rivien/jonojen välit on isot tai autojen välit metrejä yms... Sielläkin pitäisi olla joku opastamassa mihin ja miten parkkeerataan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta