Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pysäköintimaksu Hakametsään?

<< < (25/31) > >>

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Syyskuu 29, 2012, 17:21:09 --- eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin laiska olet kun et jaksa kävellä sataa metriä ilmaiselta parkkipaikalta hallille.

lepopulssi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Syyskuu 29, 2012, 17:21:09 ---Niin liika on liikaa jos niitä oli ollut vissiin 5 siihen mennessä niin kai se nyt jo
vaikuttaa ja jokatapauksessa suunta on alaspäin eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

--- Lainaus päättyy ---

Noh, matkaa 480km edestakasin, aikaa menee yli 3h suuntaansa, bensaa palaa kaikki mitä tankkiin laittaa ja kaljaakin kitataan(paitsi kuski luonnollisesti): yks mokoma parkkimaksu ei enää siinä tee kesää eikä talvea. TOSIN täältä ei moneenkaan peliin tulla, eli vuoden mittaan kustannuksia ei voi verrata ns paikkakuntalaisiin (0-50km) jotka ainakin toivottavasti käy useissa peleissä.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald - Syyskuu 29, 2012, 20:51:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Syyskuu 29, 2012, 17:21:09 --- eikä tämmöset parkkimaksut
ainakaan helpota kun vielä tiedetään että tapparan kannattajat tulee kauempaa
ja autolla. Mutta kun ollaan tyhmiä ni ollaan sitte oikeen kunnolla.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin laiska olet kun et jaksa kävellä sataa metriä ilmaiselta parkkipaikalta hallille.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan vaan mukavuuden haluinen ja käytännöllinen mutta kun ainakin minulla
kun sattuu olemaan toi työvuorokin semmonen etten ehdi kyllä millään muulla kun
omalla autolla ainakaan arkipeleihin. Sinne mahdolliseen uuteen halliin ( mikä ei kyllä
ikinä näytä tulevan ) voisin bussilla tulla kun pääsisin yhdellä bussilla. Ja se vielä että
jos sitä kenttää meinasit niin siihen mää yleensä oon pyrkinytkin mutta nyt kun tämä
maksullisuus tuli mukaan niin veikkaan että se kenttä taitaa olla aika piukassa jo sillon
kun minä saavun paikalle. Mut ei mitään ottakoot rahansa mistä lystää mutta
halliin ei taida kovin moni enää eksyä.

Raul7:
Omasta puolestani en voi kun ihmetellä näitä jotka valittavat että kun kaikesta kiskotaan rahaa ja  nyt se pysäköintikin hallilla maksaa jne. Sit kuitenkin käydään täällä vinkumassa että hommaa nyt Leinonen pelimiehiä ja annetaan melkein jo nimet että hommaa se ja se. Nyt kun joukkueeseen on pitkästä aikaa satsattu kunnolla niin JOSTAIN se raha pitää myös tulla sisään millä ne pelaajien palkat maksetaan. Itse tiesin jo ennen kauden alkua etten pääse läheskään kaikkiin peleihin mutta ostin kausikortin joka maksoi huimat 219 euroa. Ja kun tuli tämä maksullinen pysäköinti niin ostin pysäköintikortin ennen juhannusta jolloin se maksoi 50 euroa. Mun mielestä noi kustannukset on hyvinkin maltilliset sitenkin vaikka en pääsisi katsomaan kuin puolet Tapparan kotiotteluista. Kausikortilla mun ei tarvi maksaa niitä palvelumaksuja lipuista ja pysäköintikortilla varmistin ettei tarvi jättää autoa esim. Prismalle kun varsinkin arkipeleihin en ehdi saapuun paikalle kun aikaisintaan klo 18.15 aikoihin jolloin esim. hiekkakenttä on jo melko piukassa autoja. Ja vaikka kävisin katsomassa vain 10 kotiottelua niin kausikortti tulee halvemmaksi kuin 10 irtolippua esim. C2:seen koska ne palvelumaksut nostavat ko. lippujen hinnan vähintään 23,50 euroon/kpl. Itse olen ainakin tyytyväinen että joukkueeseen on panostettu pitkästä aikaa vaikkakin katsojan kustannukset on noussut. Ja olen itse ihan tavallinen duunari ja perheenisä jolla on riittävästi asuntolainaa joten kyllä ne rahat menee mitä sieltä duunista tulee. Ja tämä vain sen takia ettei tarvi kirjoittaa että oot joku porvari. Jos joku/jotkut haluaa boikotoida Tapparan kotipelejä pysäköintimaksun takia niin that´s fine mutta itse en rakastamaani seuran pelejä jätä näkemättä mokoman maksun takia.

axe86:
Hiekkakenttä alkaa tosiaan siinä vartti ennen matsin alkua olla jo melko piukassa eli jos viime tipassa tulee peliin, niin jäähallin parkkipaikalla ei oikein ilmaista tilaa ole. Kissanmaan alueella, Prismalla tai McDonaldsilla sen sijaan on kyllä aina varmasti tilaa ja matka on korkeintaan vaivaisia satoja metrejä. Ite oon jättäny auton jo useemman vuoden jonnekin muualle kun Hakametsän parkkipaikalle - pääsee paljon mukavammin liikkeellekin kuin siitä ruuhkasta eikä tarvi pelätä koska pelti rytisee. Sitä paitsi jos tuomarit on olleet tuttuun tapaansa surkeita ja Tappara ottanut kuokkaan, niin se pieni happihyppely on vain hyväksi ennen kuin lähtee veren kiehuessa liikenteeseen. ;) Ja onhan se nyt ainakin omasta mielestä ihan sama käveleekö sieltä parkkipaikan nurkasta vai parin sadan metrin päästä sisään halliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta