Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Canal+

<< < (20/22) > >>

Wille:
C+:n sopparissa kaikki saavat saman rahan. Näytetään pelejä tai ei.

Kahvara:
Sinänsä merkityksetön peli minulle, sillä en omista Canalia. Kuitenkin äänestin mielestäni parhainta peliä, jos näistä vaihtoehdoista pitäisi valita ja tietenkin valitsin SaiPa-Jokerit pelin. Nimittäin Tappara ei tarvitse tuollaista yleisöverottajaa, joka saattaisi pahimmassa tapauksessa viedä muutaman satakin ihmistä pois jäähallista, kun kotisohvalta näkee saman ottelun.

Teme86:
Mahtaakohan kellään olla kokemusta Canalin nettitv:stä? Mahtaako se toimia hyvin 2megasella yhteydellä? Vai onko se niin, että kun hakametsässä hurrataan Ojasen maalia, niin se tulee Raumalla minun tietokoneen näyttöön 30min viiveellä?

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: Teme86 - Tammikuu 08, 2009, 16:34:10 ---Mahtaakohan kellään olla kokemusta Canalin nettitv:stä? Mahtaako se toimia hyvin 2megasella yhteydellä? Vai onko se niin, että kun hakametsässä hurrataan Ojasen maalia, niin se tulee Raumalla minun tietokoneen näyttöön 30min viiveellä?

--- Lainaus päättyy ---
Kyl se toimii hyvin tolla nopeudella ja mun mielestä aika reaaliaikaankin. Mee sivuille ja testaa, kuinka nopeutesi riittää, siellä on testipätkää sitä varten.

tapsa34:
Lukko-Ilves taisi olla illan ottelu? Panokset on kovat molemmilla joukkueilla. Hyvät asetelmat halutaan tosipelien alkaessa! Pimahtaako Matt jälleen, kun omissa alkaa soida? Siinäpä yksi kulminaatiopiste otteluun?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta