Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Canal+

<< < (17/22) > >>

tapsa34:
Perjantain matsi tulee telkusta. Pitäkäähän fanit kovaa meteliä Oulussa ketkä sinne lähdettekin.

Viinikan Alku:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Maaliskuu 27, 2008, 11:10:46 ---Perjantain matsi tulee telkusta. Pitäkäähän fanit kovaa meteliä Oulussa ketkä sinne lähdettekin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin perjantain Kärpät-Tappara tulee Canalilta. Sunnuntain kotiottelun tuleekin sitten Neloselta. Itse olisin toivonut että perjantaina olisi tullut Neloselta Kärpät-Tappara ja sunnuntaina sitten toisen otteluparin peli. Jotenkin tuntuu siltä, että nuo tv-pelit verottavat yleisöä, ja varsinkin nyt kun sunnuntain kotipeli tulee vielä Neloselta.

hippo:

--- Lainaus käyttäjältä: Viinikan Alku - Maaliskuu 27, 2008, 22:06:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Maaliskuu 27, 2008, 11:10:46 ---Perjantain matsi tulee telkusta. Pitäkäähän fanit kovaa meteliä Oulussa ketkä sinne lähdettekin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin perjantain Kärpät-Tappara tulee Canalilta. Sunnuntain kotiottelun tuleekin sitten Neloselta. Itse olisin toivonut että perjantaina olisi tullut Neloselta Kärpät-Tappara ja sunnuntaina sitten toisen otteluparin peli. Jotenkin tuntuu siltä, että nuo tv-pelit verottavat yleisöä, ja varsinkin nyt kun sunnuntain kotipeli tulee vielä Neloselta.

--- Lainaus päättyy ---

Se on vain jääkiekon ylitarjonta mikä verottaa katsojia. Liikaa pelejä liian kalliit liput

Romppa:
Ei taida kumpikaan, Canal+ tai Nelonen, näyttää pronssipeliä? Ainakaan en löytänyt mitään mainintaa kummankaan ohjelmatiedoista. Nyt oikeastaan toivoisin Bluesin menevän finaaleihin, sillä Jokereilla lienee enemmän sananvaltaa median suuntaan, joten muutokset voisivat vielä olla mahdollisia. Ensi keväänä viimeistään.

coly:
Mielestäni on jokseenkin käsittämätöntä että Pronssipeli ei ole minun muistini mukaan koskaan näkynyt TV:stä. Kuitenkin siinä pelataan mitalista ja olisi arvolle sopivaa että tälläinen peli myös televisoitaisiin, nykyäänhän Pronssipeli vain "pelataan" alta pois, ja asenne kyseistä peliä kohtaan on mediassa olematon. En ymmärrä kuinka runkosarjapeli saadaan arvokkaammaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta