Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Canal+

<< < (5/22) > >>

Eepi:
Itse en näistä oikein tiedä, mutta Grand Star Café olisi varmasti hyvä, jos se oikeasti on ylistetyn hyvä. Alaikäisenä paha mennä sanomaan.

EDIT: No perhana kun Marjo ehti ensin. ;)

slapshot:
Olisiko kenelläkään tallessa tämänpäiväistä (Su 15.10.2006) Nelosen SM-liiga viikkomakasiinia?
En itse muistanut ottaa ohjelmaa talteen ja kiinnostaisi tuo pätkä nähdä. Varsinkin kun siinä piti oleman juttu Tapparan huoltojoukoista.
Formaattina käy melkein mikä tahansa bittijonosta VHS:ään. Korvaan tietysti mahdolliset kulut.

Hernia:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac - Syyskuu 25, 2006, 09:02:32 ---Onhan tämä ehkä parantunut nämä ohjelmat, mutta tämä studioisäntä Mikko Grönman on kyllä huono kaveri. Vaihtoon, niin sitten olisin vielä enemmän tyytyväinen kuin nyt siihen, että Canal+:ssan otin. Verratkaa vaikka Valioliigan tai Suomen maajoukkueen otteluiden studioihin. Siellä ne jotain tietää jalkapallosta, Grönmanilla on aina tyhmiä kysymyksiä minun mielestä ja niin edelleen... (joo, kai se jotakin jääkiekosta tietää, kun velikin on tainnut pelata SM-Liigassa,  :P)

--- Lainaus päättyy ---

No nyt on sitten Grönman vaihdettu Kari Tyniin  :o
Tästä ei enää voi huonommaksi mennä!
Ja SaiPa-HIFK -matsissa oli vielä "asiantuntijana" se joku entinen saipalainen. Nobody, jonka nimi ei edes tule enää mieleen... Huh huh! :'(

Fiiu:

--- Lainaus käyttäjältä: slapshot - Lokakuu 15, 2006, 18:16:12 ---Olisiko kenelläkään tallessa tämänpäiväistä (Su 15.10.2006) Nelosen SM-liiga viikkomakasiinia?
En itse muistanut ottaa ohjelmaa talteen ja kiinnostaisi tuo pätkä nähdä. Varsinkin kun siinä piti oleman juttu Tapparan huoltojoukoista.
Formaattina käy melkein mikä tahansa bittijonosta VHS:ään. Korvaan tietysti mahdolliset kulut.


--- Lainaus päättyy ---

Pitää tarkistaa, että olenko jo ehtinyt makasiinin poistaa boksilta. Jos en ole, niin haluatko koko shown vai pelkästään tuon pätkän siitä? Ja mikä formaatti olisi paras vaihtoehto? Varmistan tosiaan illemmalla kotona.

EDIT: Pahoitteluni, ei löytynytkään tuota enää jemmasta.

slapshot:
Kiitos kuitenkin Fiiulle kun tarkistit. Löytyykö vielä keneltäkään muulta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta