Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara chat? (Siirretty ketjusta: Palauteketju)

(1/2) > >>

Mazza:
Olisiko siinä chat-huoneessa mitään ideaa? Vai pelkäättekö että näivettäisi osin foorumia? Otteluseuranta on jotenkin kankea tapa kommentoida alati vaihtuvia pelitilanteita.

jtv:
Eikös se #tappara ole edelleen hengissä ja tätä tarkoitusta varten?

edit. en ainakaan pikaisella haulla löytänyt mitään tuoretta näpsäkkää ohjetta selainpohjaiseen pääsyyn tuonne. Mutta tosiaan chattipalstan suurin ongelma on a) tekninen ylläpito ja b) sisällön ylläpito. Epäilen, että ylläpitäjistä kukaan ei jaksaisi roikkua jatkuvasti linjoilla varsinkaan pelien aikaan. Mikä mahtaa olla tuon kanavan nykytilanne?

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Maaliskuu 15, 2012, 18:46:18 ---Eikös se #tappara ole edelleen hengissä ja tätä tarkoitusta varten?

--- Lainaus päättyy ---

Jos IRC-kanavaa tarkoitat, niin mua ei kyllä IRC:iin saa sitten millään keinolla. Jokin muu tapa pitäisi siis tsättäilyyn olla. Ei tähän foorumisoftaan saisi mitään lisäpalikkaa?

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Maaliskuu 15, 2012, 18:51:56 ---Jos IRC-kanavaa tarkoitat, niin mua ei kyllä IRC:iin saa sitten millään keinolla. Jokin muu tapa pitäisi siis tsättäilyyn olla. Ei tähän foorumisoftaan saisi mitään lisäpalikkaa?

--- Lainaus päättyy ---

En ole ikinä ymmärtänyt, että mikä mahtaa olla se suurin ero web-IRC:n ja web-chatin välillä? Jos on yksi toimiva järjestelmä alla, miksi tarvittaisiin toinen samanlainen systeemi rinnalle? Kaksinkertainen ylläpito ja keskustelun jakaminen kahteen eri paikkaan ei kuulosta hyvälle, mikäli tuo kanava siis on edelleen elossa.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Maaliskuu 15, 2012, 19:06:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Maaliskuu 15, 2012, 18:51:56 ---Jos IRC-kanavaa tarkoitat, niin mua ei kyllä IRC:iin saa sitten millään keinolla. Jokin muu tapa pitäisi siis tsättäilyyn olla. Ei tähän foorumisoftaan saisi mitään lisäpalikkaa?

--- Lainaus päättyy ---

En ole ikinä ymmärtänyt, että mikä mahtaa olla se suurin ero web-IRC:n ja web-chatin välillä? Jos on yksi toimiva järjestelmä alla, miksi tarvittaisiin toinen samanlainen systeemi rinnalle? Kaksinkertainen ylläpito ja keskustelun jakaminen kahteen eri paikkaan ei kuulosta hyvälle, mikäli tuo kanava siis on edelleen elossa.

--- Lainaus päättyy ---

Siis, itse hain sitä ajatusta, että tähän foorumille suoraan saisi sen chatin. Tällöin kaikki pääsisivät keskustelemaan samalla, kun foorumille kirjoittelevat. Ei tarvitsisi avata kuin tämä foorumi, ja olisi suora pääsy chattiin. Kaikki olisi samassa paikassa. Tämä tuskin on mahdollista edes..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta