Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa-Tappara 02.03.12

<< < (4/6) > >>

himmmaaa:
Parhaat maalipaikat alivoimalla. Tepsiä vastaan jos ottaa saman jäähymäärän niin turpiin tulee huolella...

Torspo:
Ei Tepsiltä turpaan tule!

Hieno taistelu! Torjunnat ei kerro ihan koko totuutta. Sanoisin että Tappara pelasi juurikin sitä kuuluisaa järkevää vieraspeliä. Hieno taistelu ja huomenna ollaan illalla kymmenensiä!

taappara:
Upea matsi! Tappara pelasi kolmannen erän todella hyvää kiekkoa 18.30 minuuttia, ja lopussa kiekkojumalatkin olivat mukana.

Huomenna kaikki kannustamaan Tapparaa, nyt sitä tarvitaan todella! Seisomakatsomo valmiina, lisää porukkaa sinnekin mukaan vaan!

coly:
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin Metsola oli mielestäni kaksi ensimmäistä todella epävarma, ylipelasi tilanteet ja reboundit tuli suoraan eteen ja en todellakaan ollut luottavainen kun kiekko viuhui maalia kohti. Viimeinen erä sitten sellaista varmaa peliä torjui hyvin mahdollisen 3-3 tasoituksen. Torjunta määrä on kuitenkin sellainen ettei voi haukkua ;)

Perinteistä Tapparaahan tämä oli mitä on nähty vieraskaukalossa. Samoja pelaajia saa kehua/haukkua jos haluaa. Lopun jäähy Ekbomille oli kyllä todella koominen.

Mun mielestä joukkueiden ero tuli siinä että SaiPa teki monia asioita paljon paremmin kuin Tappara, mutta tällä kertaa Tappara oli päättäväisempi ja määrätietoisempi. Se tiesi mitä teki, kun taas SaiPa innostui liikaa ollessaan kuskin paikalla selvästikin.

Huomenna edelleen kuoleman peli. Mulla on jotenkin outo tunne, tappioita en pelkää ja se ei mun maailmaa kaada. Sen verran tuskainen on taas kausi ollut, antaa nyt pojat mennä vain ja katsotaan mitä tulee... Näin varmaan joukkuekin ajattelee.

Huomista kohti.

Bouma:
Paskat tuli housuun kun Saipa kavensi vielä lopussa mutta kiitos Tappara että jaksoit loppuun asti. Huomenna halliin niin maan perkeleesti huutamaan C1 katsomoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta