Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Tappara Fan Clubin bileet 21.1.

<< < (2/7) > >>

NYR:
Ei sillä hinnalla varmaan tässä,tilanteessa o mitään osaa!!!Aina kaikki lasketaan jossain saatanan rahassa.Luulis et homma hoidetaan jotenkin nätisti postilla,ettei tarvi olla missään kyseistä lippua jonottamassa!!!

ippe:
Tapparan legendaarisille pelaajille kun jaetaan vapaaliput, niin ei sinne GSC:hen enää mahdu yhtäkään fania. Tottahan toki legendalle täytyy fan clubin ilmaiset kaljat maksaa (se pääsylippuhan on samalla olutlipuke).

JH75:
No mun mielestä olisi aika erikoista, että Tapparan Fan Club antaisi Tapparalle ison kasan vapaa lippuja jaettavaksi vanhoille pelaajille bileisiin, jotka kai ensisijaisesti on tarkoitettu Tapparan Fan Clubin jäsenille. Toki jos tämä vanha pelaaja on kutsuttu haastateltavaksi tilaisuuteen, niin sitten on tosi erikoista, että hän edes lipun joutuisi lunastamaan. Lippuja noihin bileisiin on ollut myytävänä kahdessa eri ottelussa ja molemmissa lippuja sai kyllä jonottamatta Tapparan Fan Clubin tiskiltä.

demonmixu:
parhaiten se olisi tehty niin että ne vanhat tapparalaiset ja nykyiset tapparalaiset pääsevät ilman mitään lippuja sisään ja faneille ne liput myytäisiin.

oswald:

--- Lainaus käyttäjältä: demonmixu - Tammikuu 09, 2006, 02:48:48 ---parhaiten se olisi tehty niin että ne vanhat tapparalaiset ja nykyiset tapparalaiset pääsevät ilman mitään lippuja sisään ja faneille ne liput myytäisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Ny mä olen kyll kauhian hämmästyny, kun ei edes lueta, että mitä tuolla ylempänä oikein kirjoitetaan. Miksi et saman tien ehdottanut, että kaikki ilmaiseksi sisälle!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta